Kjenner dere liv hver dag?

Jeg får nesten panikk over å lese at dere kjenner bevegelser så tidlig som i uke 12+ .. jeg er i uke 16, og kan foreløpig ikke si at jeg har kjent noe spesielt ennå. En gang jeg følte det dirret godt i nederste delen av magen. Men kan ikke huske eller si at jeg har merket noe annet enn det hittil. Jeg er andregangs gravid..

Jeg får nesten panikk over å lese at dere kjenner bevegelser så tidlig som i uke 12+ .. jeg er i uke 16, og kan foreløpig ikke si at jeg har kjent noe spesielt ennå. En gang jeg følte det dirret godt i nederste delen av magen. Men kan ikke huske eller si at jeg har merket noe annet enn det hittil. Jeg er andregangs gravid..

Jeg tror ikke du behøver å bekymre deg, og vi er nok mange her som ikke kjenner noe foreløpig:)

Jeg kjente bevegelser i uke19/20 med første. Nå er jeg i uke 14, og har ikke kjent noe. Jeg har fått beskjed om at jeg har foranliggende morkake. Gynekolog mente at jeg nok måtte vente til nærmere uke 18-20 for å kjenne noe denne runden også selv om jeg er tynn. Det er vel ikke sikkert det stemmer, men jeg belager meg på å måtte vente mange uker til før jeg kjenner noe.

Jeg vil tro du får høre hjertelyd på legekontroll/jordmorkontroll:)

Jeg er førstegangs, men jeg må være ganske bevisst for å kjenne det :-) (16+3), eneste grunnen til at jeg vet det er små spark er fordi det kjennes annerledes ut enn noe annet jeg har kjent før, og det blir stadig mer merkbart - Om det gir mening? Men isolert sett er det ikke særlig tydelig, kun bittesmå "dult" av og til :-)

Jeg tror ikke du behøver å bekymre deg, og vi er nok mange her som ikke kjenner noe foreløpig:)

Jeg kjente bevegelser i uke19/20 med første. Nå er jeg i uke 14, og har ikke kjent noe. Jeg har fått beskjed om at jeg har foranliggende morkake. Gynekolog mente at jeg nok måtte vente til nærmere uke 18-20 for å kjenne noe denne runden også selv om jeg er tynn. Det er vel ikke sikkert det stemmer, men jeg belager meg på å måtte vente mange uker til før jeg kjenner noe.

Jeg vil tro du får høre hjertelyd på legekontroll/jordmorkontroll:)
Takk for svar :-) ja, jeg har heldigvis fått høre hjertet til lille. Så det beroliger en god del. Nå nærmer det seg ordinær oul endelig! Så håper alt er bra med lille. Jeg vokser hvertfall

I litt over en uke har jeg kjent liv hver dag. Lille får plutselig et bokse eller sparkeanfall inni der, og da er det ganske tydelig. Andregangs, 16+3 :)

Takk for svar :) ja, jeg har heldigvis fått høre hjertet til lille. Så det beroliger en god del. Nå nærmer det seg ordinær oul endelig! Så håper alt er bra med lille. Jeg vokser hvertfall
Da er sannsynligvis alt heeeelt fint! :) Tror det er like vanlig å kjenne som å ikke kjenne på denne tiden.. Gleder meg også til oul, godt å få bekreftelse på at alt står bra til :D

Jeg er førstegangs, men jeg må være ganske bevisst for å kjenne det :) (16+3), eneste grunnen til at jeg vet det er små spark er fordi det kjennes annerledes ut enn noe annet jeg har kjent før, og det blir stadig mer merkbart - Om det gir mening? Men isolert sett er det ikke særlig tydelig, kun bittesmå "dult" av og til :)
Åh, det var gøy å se en som hadde opplevd små "dult" allerede! Er 15+4 og igår kjent jeg et godt dunk mens jeg satt på jobben, tenkte jøss hva var det for noe? Glemte helt at jeg var gravid i et sekund. Så slo det meg at det mest sannsynligvis var noe i magen som romsterte rundt:-)
Er førstegangs selv, håper jeg kjenner mer og mer nå snart :-)

Jeg er 13 + 3 og har ikke kjent noenting enda, førstegangs. Men har sett at lille har turna rundt på UL (og den har fryktelig god tumleplass) så stresser ikke.

Back
Topp