Kjenner dere ilninger?

sollise

Elsker forumet
Lurte på om dere kjenner "ilninger", kan sammenlignes litt med menssmerter?
Har kjent det oftere nå enn for kort tid siden, spesielt når jeg løfter, står opp
etter å ha ligget, huket meg ned, og når jeg går turer...

Hei, hei sollise...lenge siden sist!

Kan ikke si at jeg har kjent noe sånt, men det er sikkert normalt. Jeg har hatt en del stikkinger i siden, akkurat som hold men det er vel ikke akkurat det du mener?

Klem, M

å hjelpe meg.. skal den lille kom nå alt da!?![:D]
Jeg har termin om 8 uker jeg! Nå er a mor heit om øra...hehe[:D]
Har funnet ut at jeg kanskje skal ta det litt med ro ihvertfall, og
ikke løfte/drive så mye liksom..
Kynnere er vel at magen blir hard, så dette er litt annerledes...
Hei hei monicababe, kos å se deg igjen også... jeg stikker innom vet du[;)]
Sikkert litt oftere nå enn før, klem

ORIGINAL: sollise

å hjelpe meg.. skal den lille kom nå alt da!?![:D]
Jeg har termin om 8 uker jeg! Nå er a mor heit om øra...hehe[:D]
Har funnet ut at jeg kanskje skal ta det litt med ro ihvertfall, og
ikke løfte/drive så mye liksom..
Kynnere er vel at magen blir hard, så dette er litt annerledes...
Hei hei monicababe, kos å se deg igjen også... jeg stikker innom vet du[;)]
Sikkert litt oftere nå enn før, klem

Får håpe den lille ikke vil komme helt enda. Det er sikkert bare ting som vider seg ut og tilpasser seg nå som det begynner å nærme seg!

Koselig at du er innom her litt innimellom da..jeg rekker ikke så ofte selv, men er stort sett å finne her på september-forumet...har fått termin i starten av oktober, men hadde så etablert kontakt her at jeg blei her.

Kos deg i ukene framover da!
Klem, M

Synes det er kjempe kos å se deg her jeg, monicababe! så bli her du! Har bestemt at du
får i september jeg nå[:D] Så du er på rett sted, hehe

Er klar for å få Maja i september jeg også, så jeg satser på at jeg hører hjemme her[:D][:D]

jeg har også fått en del av de såkaldte mensensmertene.. både ned i magen og nederst i ryggen. men de kommer som regel om jeg har gjort noe fysikt... eller kjører langt med bil[&:] men så stikker det inne i magen å (nesten som om det er inne i bekkenet).. så lurer nesten på om det er mulig at babyen har festet seg, eller ligger langt ned... han har jo ligget med hodet ned i 2 mnd nå... så det var litt lart å få den stikkingen.

ORIGINAL: malrodien

jeg har også fått en del av de såkaldte mensensmertene.. både ned i magen og nederst i ryggen. men de kommer som regel om jeg har gjort noe fysikt... eller kjører langt med bil[&:] men så stikker det inne i magen å (nesten som om det er inne i bekkenet).. så lurer nesten på om det er mulig at babyen har festet seg, eller ligger langt ned... han har jo ligget med hodet ned i 2 mnd nå... så det var litt lart å få den stikkingen.

Har opplevd akkurat det samme jeg, men har ikke tenkt så mye over det. Men hos meg kommer det som regel når jeg "endelig" slapper av, hvis jeg har gjort for mye rett før. Men har enda ikke kjørt langt i bil da, og i dag drar vi på "bilferie" til Sverige[&:][8|] Kan jo bli interessant det da[:)]

Back
Topp