Kjenner dere forskjell på ben og armer?

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
Kjenner dere hva som er hva når barnet beveger seg enda?

Jeg var hos gyn i går og da lå barnet i hodeleie, men jeg har følt at h*n har ligge på tvers, så jeg har ikke peiling tydeligvis :-P haha

Jeg har heller ingen peiling. Trodde først hun lå med hodet ned, men på ul så jeg at hun satt... Og da jeg var sikker på at hun fortsatt satt så så jeg på ny ul at hun hadde snudd seg med hodet ned... Så har ikke skjønt at hun har snudd seg en gang... Haha!

Jeg har heller ingen peiling. Trodde først hun lå med hodet ned, men på ul så jeg at hun satt... Og da jeg var sikker på at hun fortsatt satt så så jeg på ny ul at hun hadde snudd seg med hodet ned... Så har ikke skjønt at hun har snudd seg en gang... Haha!

Haha godt jeg ikke er alene :-P

Helt umulig :p Bruker å tolke hvordan h*n ligger basert på hvor jeg kjenner hikking. Nærmeste jeg kommer ;)

Jeg føler hele magen vibrerer og ser ut som en geleklump når knerten hikker, så aner ikke hvor i den lille verden der inne det kommer fra enda, men mulig med litt mer tid :)

Jeg føler hele magen vibrerer og ser ut som en geleklump når knerten hikker, så aner ikke hvor i den lille verden der inne det kommer fra enda, men mulig med litt mer tid :)
Hehe, nei da er det ikke så lett :p Jeg kjenner det nederst til venstre som stemmer med hvordan jordmor sier lille ligger. Hodet ned, rumpa på venstre side og føtter over mot høyre. Kommer ofte en fot stikkende ut øverst til høyre. Jeg bruker å dytte den inn igjen :p Men for alt jeg vet tar jeg helt feil! ;)

Jeg trooooor jeg vet når jeg kan kjenne rumpa, fordi hodet er godt plassert nede i bekkenet, og foten kan umulig være så stor. Men det kan jo kanskje være et bøyd kne? Jeg trodde jeg en gang kjente tær, så det var gøy :) hikkingen kjenner jeg alltid i bekkenet. Gleder meg veldig til å møte den nye mannen i mitt liv ❤️

Back
Topp