Kjenner dere bevegelse utenpå magen?

Har ikke kjent noe utenpå enda.. Kjenner bare svake spark inni. Var litt bekymra før ul, siden jeg forige gang kjente tydelig bevegelse i uke 17 og mannen kjente spark utenpå i uke 20. Men fikk vite at morkaka ligger på fremsiden, så derfor jeg ikke kjenner like tidlig som sist :)

Ja, det har jeg :) Jeg har kjent alt svært tidlig i dette svangerskapet. Jeg kan kjenne svake dult når hun sitter og sparker langt nede på magen. Men det er ingen andre som har fått kjenne siden minipia blir stille når andre kommer med ei hånd ;)

Har kjent det utenpå i noen uker nå, men samboeren får ikke kjenne. Hver gang han kommer med hånden sin blir det helt stille der inne :P Tok mange uker fra jeg kjente utenpå forrige svangerskap, til min samboer fikk gleden av å kjenne det samme så han får bare smøre seg med tålmodighet en stund enda :)

Ja, men som regel rekker jeg ikke :p akkurat nå lå jeg og strøyk meg på magen og da sparka han helt ytterst på hånda mi :p samboeren min har aldri fått kjent, babyen vil aldri sparke da han skal kjenne :p det kommer vel :)

Kjent det i en ukes tid, men mannen har fikk først kjenne igår kveld da var det masse lyd, men han merket ikke så mye som meg litt gjorde han:) Så det var stas da;)

Back
Topp