Kjenner dere bevegelse utenpå magen?

Snickers

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Noen som har kjent spark utenpå magen enda? Er så innmari utålmodig... Vil så gjerne at mannen min skal få kjenne snart!!

Såvidt, noen få ganger. Jeg er ganske polstra, så regner med det blir et par uker til før mannen kjenner det :)

Ja, kjenner det innimellom. Mini har det med å leke "frys" med oss.... Hver gang det er full fest og hånda kommer på magen er det bom stille :p Likevel har vi klart å snike til oss noen oppdagelser :D

Jeg kjenner noen svake dult inni magen, men det er stort sett kun når det er midt på magen på et bestemt sted. Kjenner det oftere og oftere da. Gleder meg til jeg kjenner helt tydelig hvordan han ligger... Og ikke minst til vi kan kjenne det utenpå magen :) Er 18+2 nå

har kjent det en del ganger utenpå nå ja :-) men har ikke klaffet så sambo har fått kjent det ennå. er 21 uker

Kjenner det stadig oftere nå, og mannen har fått kjenne to ganger :)
Jeg er også godt polstret så vi kjenner det bare når h*n sparker på sidene eller over navlen ;)
Jeg er 22+5 og har kjent det utenpå ei uke :) me Thale kjente jeg det uke 20+4 utenpå ;)

Jeg tror ikke jeg har kjent det inni enda engang jeg :( Jordmor sa jeg ikke skulle bekymre meg siden morkaka er foran og jeg er førstegangsgravid. Men når alle skriver her inne om at de tilogmed kjenner spark utenpå, så blir jeg litt bekymret da :/

Jeg har kjent utenpå de siste par dagene, men det er veldig svakt. Nesten så jeg innbiller meg at jeg kun kjenner det utenpå, fordi jeg kjenner det så godt inni.
Men gleder meg til sambo kommer hjem mandag og kan kjenne, HÅPER HÅPER det går da.
Har kun kjent på kvelden i senga.

Ja, har kjent det utenpå snart tre uker, i dag var det skikkelig hopp på magen :) veldig gøy :) :)

Jeg tror ikke jeg har kjent det inni enda engang jeg :( Jordmor sa jeg ikke skulle bekymre meg siden morkaka er foran og jeg er førstegangsgravid. Men når alle skriver her inne om at de tilogmed kjenner spark utenpå, så blir jeg litt bekymret da :/

Ikke stress, som førstegangsfødende uten foranliggende morkake kjenner gjerne spark og bevegelse etter uke 20.
Jeg kjente vel første antydning til "sommerfuglvinger" i uke 19 med min første.

Denne gangen skjer alt mye tidligere :)

Nei jeg har ikke kjent utenpå enda, men håper snart jeg får det så samboer også kan få kjenne :D

Ja :) mannen har også fått kjent en gang! :) :) I dag var det helt bonanza i magen når jeg var ute å solte meg, magen bevegde seg tydelig!

Jeg har heller ikke kjent noe ennå, verken inni eller utenpå, men er bare 19+4, så håper jeg kjenner noe fra uke 20++ kanskje. Smører meg med tålmodighet, og gleder meg :)

Oj oj oj! Her er det jo mange oktobermammaer som har kjent spark utenpå magen allerede! Da er det ikke helt far out av meg å ligge dypt konsentrert med hånden på magen hver kveld :rolleyes:

Ser det er mange som ikke har kjent noe også, så det er vel like vanlig det ene som det andre. Vi som er utålmodige får bare glede oss med dere som er tidligere ute og se frem til det er vår tur!!

Kjent det noen ganger :) Men når mannen legger handa på, blir det helt stille. Gleder meg til han også kan kjenne det :)
Gravid med første <3 19+1

Jeg kjente ikke noe før i uke 20. Og sa var det veeeeeldig vagt. Eneste grunnen til at jeg kjente igjen det da var at jeg kunne gjennkjenne det fra da jeg var på oul og så at babyen sparken samtidig som jeg kjente det. Ellers hadde jeg ikke tenkt over at det var spark engang! :) det er den siste uken jeg kjenner det tydeligere, men det er meget vagt. Smør deg med litt tålmodighet, sparkene kommer. ;) legg deg ned om kvelden og kjenn litt etter når du skal legge deg til å sove. :)

Back
Topp