Kjenner dere bevegelse/spark?

PuseBebi

Nybakt mor for første gang
Juli13-jentene
Jeg vet det kan være litt tidlig, men jeg er ganske sikker på at jeg har kjent bevegelse de siste to-tre dagene. Spesielt etter jeg har spist noe og sitter med magen litt i klem. Det er vagt og litt vanskelig å beskrive, men føles som innvendig kiling, og veldig sjelden et slags lite dytt.

Noen andre som kjenner noe? Hvordan føles det i så fall?

Synes dette er så spennende :)

Hvor lang er du på vei? :)
Kjente litt bevegelser fra uke 13-14, helt sikkert fra uke 15 :) Ikke sterke bevegelser, men svake svake dytt <3 har morkaken på fremsiden, så har kjent det litt på sidene. Er 18+6 i dag, og det er fortsatt litt på siden og nedover og enda ganske svakt. Kjente det i uke 15-16 sist gang mener eg, og da uten på magen selv en gang i uke 18, pappaen fikk kjenne utenpå magen i uke 19+4 sist gang - men tror det blir seinere denne gangen. Er andregangs gravid :)

Spennende :) Jeg er 16+6 i dag.

Jaaaa :)
Det er nok en liten baby du kjenner ja ;) Koselig! Veldig spesielt med de første bevegelsene <3

Har hatt litt luft i magen :rødme: den første tiden, og synes det ofte kjennes litt likt ut som luftbobler med det samme ;) Så har sittet og lurt litt tidligere om det er luft eller baby her om kveldene :P

Gleder meg til etter middag nå. Da skal jeg kjenne godt etter :)

He he, koselig å sitte å kose litt på luftbobler, da ;)

Jeg kjenner også litt småbevegelser ja :-) Nydelig!

Bevegelsene har blitt mer og mer tydelige de siste 2 ukene. I går kjente jeg så vidt det første sparket utenpå magen :) ikke lenge til barna og mannen kanskje kan få kjenne baby da. Veldig koselig med romstering og små dult på innsiden hele dagen.

I dag har det vært enormt mye aktivitet fra prinsen. Det startet under OUL undersøkelsen, og har ikke gitt seg siden :D
Nyter det i store åndedrag her <3

Har kjent liv siden uke 16 jeg :) er 19+2 nå og sparkene blir bare kraftigere,tydeligere og oftere :)

Her er det også spark nå =) i går fikk jeg se det for første gang på utsiden av magen <3 Bare et bitte bitte lite dytt opp i huden =)

Jeg har kjent veldig forsiktige bevegelser i et par uker, er 17+3 i dag. De siste dagene har det tatt seg opp litt, så jeg kjenner bevegelsene litt tydeligere, og litt oftere enn før. Det kjennes ut som veldig små dunk inni magen.

Så moro at så mange kjenner det :) Gleder meg også til den dagen pappa'n kan kjenne det på utsiden.

Back
Topp