Kjenner bevegelser allerede

Eg føle eg ligg ei uka etter det eg egentlig skulle vært med tanke på symptomer og slik, men vært på tul og det stemte jo ganske nøyaktig. Hadde vært deilig og kjenne liv i uke 13 osv, men regner med at jeg må vente en stund

Haha, lillesøster er kanskje mer passende, men ja jeg føler jeg vil så gjerne værme men så er jeg for liten[emoji28]

Haha! Sånn er det :) men vi er flere. Erfarte sist graviditet da jeg hadde sent termin i den mnd (og endte 2uker på overtid) at symptomene var ganske hips om happ. Bekkenløsning tidlig og kjente liv tidlig, men leeeenge å vente til termin.

Det jevner seg litt ut etterhvert også jo lenger man kommet. Str på mage varierer veldig også.

Haha! Sånn er det :) men vi er flere. Erfarte sist graviditet da jeg hadde sent termin i den mnd (og endte 2uker på overtid) at symptomene var ganske hips om happ. Bekkenløsning tidlig og kjente liv tidlig, men leeeenge å vente til termin.

Det jevner seg litt ut etterhvert også jo lenger man kommet. Str på mage varierer veldig også.

Ja, der er nok sant, merkes best akkurat nå. Og vi er forskjellige, selvsagt. Er nok mest det at fler og fler kommer forbi de magiske 12 uker og jeg lengter så veldig dit! [emoji4]

Så spennende! Er veldig spent på når jeg kjenner liv denne gangen, klarte ikke å oppfatte det før godt over uke 20 forrige svangerskap.

Ja, der er nok sant, merkes best akkurat nå. Og vi er forskjellige, selvsagt. Er nok mest det at fler og fler kommer forbi de magiske 12 uker og jeg lengter så veldig dit! [emoji4]

Det skjønner jeg! Jeg og... men egentlig har jeg roa meg veldig nå. Kunne egentlig begynt å fortelle nå, det hadde jeg ikke sett for meg før at jeg skulle føle for så tidlig.

Ok, i dag kjenner jeg definitivt den lille krabaten ❤️ 14+3. Sitter på møte i jobb og klarer ikke helt å følge med, gitt!

Back
Topp