Kjenner bevegelser allerede

Hamila

Andre møte med forumet
Ikke spark, men kjenner tydelig noe bevege seg Dette er fjerde barnet, så er rimelig sikker på at det liv jeg kjenner og ikke luft i magen hehe. Tror ikke jeg har kjent noe så tidlig før, spennende! Er 12+4 uker i dag.

Det kan det godt være :) ! Så spennende! Jeg kjente også så tidlig sist! Er 10+2 nå så er spent på om jeg kjenner noe om to uker <3

Det kan det godt være :) ! Så spennende! Jeg kjente også så tidlig sist! Er 10+2 nå så er spent på om jeg kjenner noe om to uker <3
Så rart å kjenne så tidlig. Jeg var litt usikker og avfeide det som ingenting først, men ble ganske sikker etterhvert. Men det er jo bare koselig, da.:smiley-bounce016

Så rart å kjenne så tidlig. Jeg var litt usikker og avfeide det som ingenting først, men ble ganske sikker etterhvert. Men det er jo bare koselig, da.:smiley-bounce016

Jeg hadde hørt tidligere folk beskrive det som sommerfugelvinger, og akkurat sånn syntes jeg det føltes!

Driver å kjenner etter jeg og! Kjente i uke 14 sist og dette er andre barn.. 13+4 nå, så forventer det litt når som helst :D

Jeg er 12+4, og synes også jeg har kjent noe de siste dagene. Avfeide det først, men kjenner at dette er annerledes enn luft [emoji4] Kjente da jeg var 14+4 forrige svangerskap.

Er 13+3 og syntes jeg har kjent noe et parr ganger, gleder meg til det tar seg opp og storebror også kan få kjenne [emoji173]️

Er så rart å ha termin på slutten av måneden, alle andre er så langt foran :p

å0
Jeg er 12+4, og synes også jeg har kjent noe de siste dagene. Avfeide det først, men kjenner at dette er annerledes enn luft [emoji4] Kjente da jeg var 14+4 forrige svangerskap.
Himla, ikke bare har vi nesten like kallenavn, vi har jammen meg kommet like langt også:dance011

Kjenner ingenting ennå, men er bare 11+3. Kjenner at det ligg noe inni der( som en liten fiskebolle med vann hehe) men ikke bevegelser... gleder meg masse til den tid, men så mange år siden sist graviditet så må nok smøre meg med tålmodighet en stund til

Jeg hadde hørt tidligere folk beskrive det som sommerfugelvinger, og akkurat sånn syntes jeg det føltes!
Haha!! Hadde det bare vært så vel :angelic:
Jeg syns det kjennes mye mer ut som små maur som kryper under huden :confused:
Forrige gang kjente jeg det veldig tidlig, men avfeide det siden det ikke stemte med «sommerfuglvinger». Etterhvert som det ble tydeligere forstod jeg at det faktisk var bevegelse jeg kjente.
Har kjent noe lignende de siste dagene, men tenker også at det like gjerne kan være innbilning.

Haha!! Hadde det bare vært så vel :angelic:
Jeg syns det kjennes mye mer ut som små maur som kryper under huden :confused:
Forrige gang kjente jeg det veldig tidlig, men avfeide det siden det ikke stemte med «sommerfuglvinger». Etterhvert som det ble tydeligere forstod jeg at det faktisk var bevegelse jeg kjente.
Har kjent noe lignende de siste dagene, men tenker også at det like gjerne kan være innbilning.

Haha, men er ikke det ganske likt? Kanskje din baby drev med riverdance?

Haha, men er ikke det ganske likt? Kanskje din baby drev med riverdance?
:woot: Godt mulig. Hun er i alle fall veldig glad i å danse. Definitivt en aktiv liten frøken :happy090
Tok henne laaaang tid å lære seg å sitte stille og gjøre ting.
:dance018

Jeg er 12+0 i dag og jeg er ganske sikker på at jeg har kjent noe de siste dagene når jeg har gått og lagt meg. Kjenner på bobler som egentlig ikke skulle vært der, om dere skjønner.:hilarious: Siden det er nr 2, så vet jeg litt mer hva jeg skal kjenne etter. Er som svakere enn når jeg ble bevisst på at jeg kjente bevegelser forrige gang ved 17+2. :)

Back
Topp