Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så rart å kjenne så tidlig. Jeg var litt usikker og avfeide det som ingenting først, men ble ganske sikker etterhvert. Men det er jo bare koselig, da.Det kan det godt være ! Så spennende! Jeg kjente også så tidlig sist! Er 10+2 nå så er spent på om jeg kjenner noe om to uker <3
Så rart å kjenne så tidlig. Jeg var litt usikker og avfeide det som ingenting først, men ble ganske sikker etterhvert. Men det er jo bare koselig, da.
Er så rart å ha termin på slutten av måneden, alle andre er så langt foran
Enig i denne ass [emoji23] frister på en måte å melde seg inn i junigruppa for å være lengst fremme [emoji23]
Himla, ikke bare har vi nesten like kallenavn, vi har jammen meg kommet like langt ogsåJeg er 12+4, og synes også jeg har kjent noe de siste dagene. Avfeide det først, men kjenner at dette er annerledes enn luft [emoji4] Kjente da jeg var 14+4 forrige svangerskap.
å0
Himla, ikke bare har vi nesten like kallenavn, vi har jammen meg kommet like langt også
Haha!! Hadde det bare vært så velJeg hadde hørt tidligere folk beskrive det som sommerfugelvinger, og akkurat sånn syntes jeg det føltes!
Haha!! Hadde det bare vært så vel
Jeg syns det kjennes mye mer ut som små maur som kryper under huden
Forrige gang kjente jeg det veldig tidlig, men avfeide det siden det ikke stemte med «sommerfuglvinger». Etterhvert som det ble tydeligere forstod jeg at det faktisk var bevegelse jeg kjente.
Har kjent noe lignende de siste dagene, men tenker også at det like gjerne kan være innbilning.
Godt mulig. Hun er i alle fall veldig glad i å danse. Definitivt en aktiv liten frøkenHaha, men er ikke det ganske likt? Kanskje din baby drev med riverdance?