Kjenner babyen

Tommeline

Glad i forumet
Er 12+5 i dag. Synes jeg har kjent babyen i et par dager nå. Kjent det flere ganger i kveld :Heartred
Kjente de første bevegelsene/kiling på innsiden i uke 15 med første og uke 13 med andre. Gleder meg til tydelige spark og aller mest til ungene kan kjenne babyen sparke :Heartbigred

Sikker på det ikke bare er luftbobbler du kjenner? Var veldig tidlig å kjenne liv i uke 12. Men super koselig om du virkelig kjenner liv alt nå :)

Så gøy:D håper jeg slipper å vente helt til uke 20 før jeg kjenner selv :o

Jeg tror det går helt fint å kjenne baby i uke 12 :) er selv i tvil om jeg kjente noe idag. Tenker da også på luft i magen men føltes veldig anderledes.. Blir altså spennende med UL imorgen :)

Så herlig :) Forrige gang kunen jeg ikke kjenne før uke 22. Håper det blir tidligere denne gangen. De sommerfuglene jeg kjenner nå, er jeg ganske sikker bare er tarmene mine som bobler :D

Jeg er helt sikker på at jeg kjente liv forrige gang da jeg var 13 uker. Jeg har aldri kjent luft rett over skambeinet.Og såvidt jeg vet ligger heller ikke tarmene mine der:P Kjentes ut som leamus:)

Åh.. så spennende da! :) Gleder meg veldig til jeg kjenner noe liv jeg også. Men siden jeg er førstegangs gravid så får jeg håpe jeg skjønner at det er lille nurket og ikke luft i magen når jeg endelig begynner å kjenne noe. :)

I dag så vi babyen spenne skikkelig fra på UL, men jeg kjente ikke noe. Men gleder meg til jeg kan kjenne. Morkaken ligger mot ryggen, så jeg kommer til å kjenne mye mer denne gang enn sist :D

Er det mulig å kjenne babyen SÅ tidlig? Er de sterk nok til å sparke så hardt?
Ja, det er jo ikke skikkelige spark da, men kjenner små bevegelser/kiling på innsiden. Venninna kjente det fra uke 12 med andre og tredje, og jeg jente det i uke 13 med andremann. Lettere enn med første siden man vet hva man skal kjenne etter ;)

Ikke tarmene, de ligger ikke så langt nede ;)

Går fint å kjenne den stryker lett i uke 12 særlig for dem som har morkake på baksiden mot ryggen jeg er straks 13 uker og kjenner det stryker lett av og til ;)

Back
Topp