Kjenner alle spark?

Her er det liv og røre hele døgnet med unntak av når jeg er i aktivitet ❤️ Da sover hun som bare det

Jeg er 25+0 i dag, og kjenner kraftige spark/dytt hver dag. Det kan både sees og kjennes på utsiden også. Kjente første på utsiden i uke 20. Før det var det mest kiling og små bevegelser. Helt fantastisk følelse å kjenne han så mye :-) ❤️

Dere snakker meg om. Her legger jeg inn innlegg om å ikke kjenne annet enn kiling .. Og i dag braket det løs..
Flere kraftige dunk og jeg kunne både se og kjenne det på magen. Tårene triller. Enda en uke til gubben er hjemme og kan få oppleve dette.
Dette var stort.. Veldig rørt og kry..
Det går liksom litt mer opp for meg at jeg skal bli mamma til en liten prinsesse ved navn Lilly❤️

Her er det moderat aktivitet, virker ikke som lillemann har krefter til å kline til så ofte. Morkaka foran, men innimellom har magen plutselig hoppet, enten midt på navelen eller like i nærheten, så innimellom gidder han å ta i :p Ellers er det mest smådytting fra skambeinet og oppover. Jeg har kjent det utenpå, men ikke samboer. Lillemann gir seg med en gang vi legger hånden på magen :D

Kjent liv hver dag et par uker :) Og mannen min kjente 3 spark for første gang på torsdag da jeg var 19+4 <3 Og han har kjent hver dag siden da. Jeg har morkaka på bakre vegg.
Er så deilig å kjenne liv :)

Kjenner spark daglig når jeg er i ro. Når jeg ligger flatt på ryggen kan man se at magen skifter form. Samboeren min kjente spark første gang i går kveld. Tidligere har det stoppet hver gang han har lagt hånda på magen.

Jeg er i dag 21+2 og kjenner liv hver dag, det har jeg gjort siden jeg var 19+1 på tross av morkake foran :) på ultralyden så man en veldig livlig liten skatt så jordmor skjønte at jeg kjente mye liv ja :)

Jeg tror denne lille fyren liker pappaen sin, for hver gang mannen snakker til magen så sparker han. Ikke hvis han snakker til meg eller andre, men når han henvender seg til lillegutt (og bruker navnet hans). Og det skjer hver bidige gang! ❤️ En litt stolt far kan man si ❤️❤️

Jeg tror denne lille fyren liker pappaen sin, for hver gang mannen snakker til magen så sparker han. Ikke hvis han snakker til meg eller andre, men når han henvender seg til lillegutt (og bruker navnet hans). Og det skjer hver bidige gang! ❤️ En litt stolt far kan man si ❤️❤️
Merker det på prinsessa i magen. Når jeg prater i telefonen eller med andre blir det fort aktivitet.. Pappaen er på jobb utenlands,så vi gleder oss til onsdag da kan han få bli med på å kjenne spark

Kjenner spark både inni og utenpå nå:happy: veldig moro når vi også kan se det tydelig utenpå magen at hun sparker og hvilken side hun ligger på :Heartred

Back
Topp