Kjenner alle spark?

Linnsi86

Glad i forumet
Hei dere.
Jeg er i uke 20+3 no,har kjent liv fra uke 18 ca.. Svak kiling,av og til litt hardere dunk. Morkaken ligger som demper foran,så har fått info om at det kan ta noen uker til før jeg vil kjenne tydeligere spark osv.
Noen andre som går og venter ?
Samboeren venter også,han gleder seg så masse til å kjenne liv.

Hei dere.
Jeg er i uke 20+3 no,har kjent liv fra uke 18 ca.. Svak kiling,av og til litt hardere dunk. Morkaken ligger som demper foran,så har fått info om at det kan ta noen uker til før jeg vil kjenne tydeligere spark osv.
Noen andre som går og venter ?
Samboeren venter også,han gleder seg så masse til å kjenne liv.

Jeg har også morkaka foran. Så har bare kjent litt kiling nå og da. Men nå i dag har jeg virkelig ikke vært i tvil. Hatt flere sterke spark og har til og med sett det på magen at den blir dyttet når hun holder på. Er i dag 20+5, skikkelig stas når det ikke er noe tvil lengre :D

Kjenner masse liv, samboeren har kjent av og til men ikke like tydelig som meg. Nå skal det sies at jeg var ganske overvektig før svangerskapet. Er 22+3 i dag :)

Er i dag 21+4, kjenner ingenting til liv enda, morkake ligger foran og blokker, tror kanskje av og til jeg kjenner noe, men kan like så godt være mageromling :p

Har også morkaken foran, men kjente liv allerede mellom uke 12 og 13. Har kjent daglig siden uke 14-15. Pappan kjente for første gang sist helg :) Har vært vanskelig, for hver gang hånden blir lagt på magen blir det helt rolig..

Er 22 uker i dag, og har kjent godt liv i to-tre uker.. Og litt kiling/fiskehale lengre.. Har også morkaken foran, så kjenner mest over navlen eller nede. :-) Samboer har så vidt kjent, hun er veldig sjenert virker det som siden hun slutter når man prøver kjenne på utsiden :-)

20+2 her, og jeg har kjent liv i noen uker nå :) når kjenner jeg tydlige spark og kjenner når han snur seg. Samboeren kjente det for første gang i går <3

Får håpe det kommer noen spark hos meg/oss også.. Håper det forsvinner litt bekymringer når tegnene på aktivitet blir tydeligere. ❤️

23+6 idag. Har kjent spark i over en mnd nå. Samboeren kjente spark første gang når jeg var 19+4. Sparkene de to siste ukene har begynt å bli veldig harde. Er slank fra før og morkaka ligger bak, så det syns i tillegg innmari når hun gir er skikkelig spark, da bøyer magen seg litt sånn diagonalt. Samboeren og jeg har det moro med å se på magen når hun sparker. Men det er ikke alltid det er så vilt der inne, det går veldig opp og ned. Så er bare å glede seg til man kjenner ordentlig, for det er så gøy å se på :) :)

20+4 i dag og har morkaka fremme, mer over mot venstre. Kjenner kun spark ut mot høyre og "der nede" :) Begge brødrene har fått kjenne. Jeg kjenner igjen "en slags" døgnrytme på henne nå. Koselig å kjenne :)

23+3 idag, og har kjent liv veldig lenge. Har morkaken fremme, men kjenner tydelige spark. Min kjære har bare kjent det en gang for hver gang han skal kjenne så stopper han å sparke. Jeg har kjent liv siden 12-13 uker, men kjent spark fra 17-18 uker ca. Nå begynner jeg nesten å forstå døgnrytmen også.

Jeg er i uke 21+3 kjenner mye liv og spark. Har kjent det daglig i flere uker. Jeg er 3 gangs, og har morkaken forran.

Mannen min sang for magen i går kveld, og babyen tok helt av, sparket to forskjellige steder samtidig så regner han må ha brukt både armer og bein :D Har ikke gjort det tidligere så regner med han likte det :D Er 24+0 i dag :)

Back
Topp