Kjenner alle liv hver dag?

høstbrud

BeHappy
Marsboerne 20 18
Jeg er i uke 23+0 idag, og har morkaken foran. På dagtid merker jeg veldig lite liv (mens jeg er på jobb) mens det er litt mer på kvelden og aller mest på natten. Men igår merket jeg ikke så mye på kvelden/natten pg heller ikke noe nå. Drakk cola og dyttet på magen men fikk veldig liten reaksjon.. Er det flere her som har må foran og opplever det samme? På jobb nå og kan ikke vente med å komme meg hjem slik at jeg får lagt meg ned for å kjenne etter...

Samme her ja. Er 22+1 i dag.
Veldig opp og ned på hvor mye jeg kjenner

21+5 i dag og merker noe hver dag,har også mk forran. Varierer mye på hvor mye jeg kjenner det, men første gang i dag jeg kjente mye når jeg var på jobb.ellers kommer det garantert på kvelden når jeg slapper av og evt drikker noe juice eller brus :)

Morkake foran her også og er veldig varierende hvor mye liv jeg kjenner! I går var hun kjempeaktiv hele dagen mens i dag har jeg ikke kjent noe særlig!

Har morkaken bak, men har også dager med lite liv. Ringte faktisk føden på onsdag fordi jeg ikke kjente noe. Fikk da beskjed om at man ikke skulle bekymre seg så tidlig. Hun kunne ligge i seteleie og sparke oppover, eller innover mot ryggen.

Har morkaka foran og kjenner mye liv hver dag, er 25 uker :) kjenner aller mest når jeg har lagt meg for kvelden da :)

Morkaka forran og helt likt :) kjenner han som regel på kvelden/natta og morningen, men ofte det er ganske stille da også..

Kjenner liv hver dag, mest på kvelden/natta vel og merke :)

Kjenner hver dag, men hadde noen dager i forrige uke hvor hun var veldig rolig, ble bekymret :p da lå hun nok inn mot ryggen, for denne uka har hun vært turbo i magen :) kjenner også mest på morgen og kveld, kan være for at jeg ikke kjenner etter på dagtid og er opptatt med andre ting :)

Kjenner kvar dag, og fleire gonger om dagen. Av og til er det heilt stilt, men så har ho seg ei treningsøkt. Og sånn går nu dagan :)

Har morkaka foran og kjenner liv hver dag, men av varierende grad. Men kjenner noe tegn til liv hver dag, stort sett når jeg setter/legger meg ned for å hvile :)

Morkaka foran her og varierer veldig. Er 24+0 i dag, og det er først nå keg kjenner noe daglig. Men ikke alltid mye heller. Hver kveld når e har lagt meg kjenner jeg som regel en del.
:)

Ja :)

Kjenner liv hver dag, er nå 24+3. Men noen dager kjenner jeg mer og andre mindre :)

Har morkaka foran, kjenner noen dager lite liv. Blir litt stresset, men så er det plutselig bra med liv dagen etter

Back
Topp