Kjenne ulike kroppsdeler

Tekopp

Forumet er livet
Septembergull'17
Februarbarna 2020
Stjerneskuddene 2024
Ene appen jeg bruker påsto at jeg nå snart kunne kjenne ulike babyens ulike kroppsdeler inni der. Noen som gjør det alt? Hvordan er det?

Jeg har jo selvsagt morkaka forran, så tviler egentlig på at jeg kan vite hvilke kroppsdeler som prøver å presse seg ut av magen riktig enda :D

Eg har kjent ein arm eller ein fot som av og til stikker rett ut magen[emoji38]
åh, det høres helt surrealistisk ut :D

Jeg har liksom vært fornøyd over at jeg innimellom kan kjenne at babyen ligger og presser hele seg (kjennes det ut som) utover mot magen, er tydeligvis litt av en utvikling fremover :)

åh, det høres helt surrealistisk ut :D

Jeg har liksom vært fornøyd over at jeg innimellom kan kjenne at babyen ligger og presser hele seg (kjennes det ut som) utover mot magen, er tydeligvis litt av en utvikling fremover :)

Kjennes veldig rart ut, men koselig![emoji38][emoji7] samboer kjente det også her en dag, såg det tydelig på magen i tillegg[emoji1362]

Klarer ikke helt å tyde hva det er som sparker. Men av og til får jeg følelsen av at hele kroppen hans gnir/trykker seg i den ene siden. Akkurat nå er jeg bare super fasinert av at det er ett lite menneske som sparker inni her og fornøyd bare jeg kjenner liv. Blir bare mer og kraftigere [emoji170]

Tror jeg har kjent forskjell på hodet og bein/armer. Om det er arm eller bein som dulter kjenner jeg ikke.
Er mest bare fornøyd med å kjenne liv i det hele tatt akkurat nå :happy:

Jeg kan kjenne kroppen noen ganger, men vet ikke om det er hode, rygg eller rumpe.. litt rart men innimellom dytter han seg skikkelig mot magen og den kulen som tyter ut på magen da passer perfekt i håndflaten min. Da føler jeg at jeg kan stryke på han og kose med han:happy:
Armer og ben er overalt hele dagen og det kjenner jeg ikke forskjell på.

Back
Topp