Kjenne spark/liv?

Bkno5696682

Andre møte med forumet
Hei alle sammen! [emoji4] er det noen som kjenner spark enda? Jeg er 16+0 i dag, og merker fortsatt ingenting! Har ikke mage og jeg er meg selv på alle måter, noe jeg har vært hele tiden [emoji4] første gangen jeg er gravid. Var på tidlig ultralyd i uke 14, og alt var bra, så jeg VET at det bor noen der [emoji2]

Hei alle sammen! [emoji4] er det noen som kjenner spark enda? Jeg er 16+0 i dag, og merker fortsatt ingenting! Har ikke mage og jeg er meg selv på alle måter, noe jeg har vært hele tiden [emoji4] første gangen jeg er gravid. Var på tidlig ultralyd i uke 14, og alt var bra, så jeg VET at det bor noen der [emoji2]
Hei!

Siden du er førstegangs er det kanskje litt tidlig enda :-) jeg er 15+6 idag, har kjent liv i ca 3 uker, men er mitt andre barn. Med første fikk jeg ikke mage før uke 21, men nå fikk jeg mage i uke 12, forskjellene er store :-)

Men det er sikkert ikke lenge igjen til du kjenner mageboeren :-)

Jeg har kjent liv siden uke 14. Er 17+5 i dag og andregangs :)

Har kjent liv siden uke 14 men da var jeg veldig usikker (førstegangs her..) men nå er jeg uke 18 og kjenner liv hver dag :)
Håper du kjenner noe snart, det er så fantastisk :happy093

Som førstegangsgravid kjente jeg ikke liv før i ule 19, mener jeg å huske. Nå med nr to, kjente jeg liv i uke 15.

Jeg er førstegangs og 18+3, men har ikke kjent tydelig liv enda. Har kjent litt kribling i magen siste uka, men er ikke 100% sikker på hva det er enda :p Begynner å få ganske tydelige mage da, den kom snikendes rundt uke 12-13.

Jeg er også førstegangs og er 16+1 i dag, har ikke kjent noe liv. Vet det er en liten en inni der som koser seg da, så får vel bare fortsette å vente. Regner ikke med å kjenne noe før om et par uker enda heller jeg, egentlig. Vil veldig gjerne kjenne snart, men ingen av de rundt meg kjente noe før de var 18-19 uker på vei, så da antar jeg at det er det mest normale med første :)

Jeg er tredjegangs gravid og kjenner fortsatt ikke liv i uke 16 denne gangen, men jeg hører fin hjertelyd og var på ultralyd i forrige uke da alt så fint ut. Det er veldig individuelt når man begynner å kjenne og ikke noe jeg ville vært urolig for.

Jeg er førstegangs (egentlig andregangs hvis jeg tar med at jeg har vært gjennom en ufrivillig senabort), og jeg har kjent litt småkribling en stund. Denne uken har hun begynt å sparke litt hardere slik at jeg faktisk kjenner godt at det er lille jenta vår :dummy1: Veldig deilig!!

Er nå 16+3.

Jeg er tredjegangs gravid og har kjent litt bevegelse, men ikke hver dag. Er i uke 15+2 nå. Tror det er veldig vanlig og ikke kjenne noe i uke 16 som første gangs[emoji4]

Jeg er tredjegangs og kjenner ikke noe enda (16+0 idag). Av og til, hvis jeg ligger heelt stille og kjenner etter så tror jeg at jeg fornemmer noe[emoji38]. Har morkaken foran også. Da jeg var førstegangs tror jeg ikke jeg kjente noe før nærmere uke 20[emoji56]

Jeg kjenner små dult innimellom nå. Er 15+6 i dag :) Er andregangs og kjente tidligere med første faktisk så spent på om morkaken er foran denne gangen :)

Har kjent smådult/kriblinger siden uke 13, og den siste uken har jeg kjent mer dulting inn i der. Legen som tok ul i forrige uke, kjente også "dult når han tok UL, men har selv ikke kjent utenpå. Kjenner ikke bevegelse hver dag heller :-)
Er andregangs og uke 17 i morgen. Kjente ikke noe utenpå magen før i uke 22 med første,men fra uke 16 hadde jeg boblefølelse. :-)

Er førstegangs og kjenner kribling omtrent daglig. Ikke like mye hver dag,men han spreller nå inni der[emoji4]

Jeg er førstegangs i uke 18+3. Begynte å kjenne det i uke 15. Først kjentes det ut som "leamus" sånne rykninger man får på øyet Og etterhvert noe som minner meg om en fiskehale som spreller, haha! Men nå er det tydelige spark. Var på Oul på mandag, og da var det en veldig aktiv frøken inni der som ikke ville ligge stille et sekund når jordmor skulle ta bilder og mål Var helt fantastisk opplevelse!

I uke 18+3 i dag og har ikke kjent noe sikkert enda :) Både sett baby i magen tidlig og hørt hjertelyd :)

Back
Topp