kjenne merke

Tre jente gull

Glad i forumet
Vi alle kjenner vel igjen babyene våre, men er det noen som har noen spesielle kjennemerke?

Nathalie har et lite svakt brunt " fødsels" merke på magen som er formet som en blomst.[:D]

Vibeche har en fløflekk på ene rompe ballen, og ho største har et merke på høyre kne[:D]

Simon har en liten føflekk bak øret [:)]
Også har han en liten "knekk" øverst i brusken på det ene øret, akkurat som meg [:D]

ORIGINAL: citadel

Den ene lilletåa hans ser ut som om den ligger høyere, som om den er festet høyere enn resten av tærne[8D][:D] og så har han har masse hår, veldig tydelige øyenbryn og laaaaaaaaaaange øyevipper[:D]

Jaa, nå ser jeg at han har jo skikkelig tydelige øyenbryn! Så nydelig da [:)]

Kom på at Simon har rare tær... Det må han ha fra faren, for mine tær er søte [:D] Tå nr 2 er liksom lenger enn stortåa... Eller no sånt.. Det ser mystefistisk ut når man først legger merke til det [:D]

Tinius har et fødselsmerke midt oppe på hodet[;)]

Trodde egentlig han hadde slått seg på en eller annen måte, fordi merket er på en forhøyning (kul) i hodet, men hs mente det var et fødselsmerke, fargen har ikke forandret seg, så da er det vel det??[8|][8|]

Oppdaget det faktisk ikke før han var ca 1 mnd. Kommer fødselsmerkene så lenge etterpå da??? Trodde liksom de kom fra fødselen av, jeg[8|][8|][8|]

Lucas har et lite fødselsmerke i nakken sin, akkurat samme sted som sin pappa, hihi[:)]

Andrea har fødselmerke på venstre fot, en liten ring.
Mina har storkbitt mellomøynene, på høyre øyelokk og i nakken.

ORIGINAL: totteline

Hva er det ? [8|]

ORIGINAL: pewsie

ORIGINAL: totteline

Hva er det ? [8|]

storkebitt er:

"Storkebitt" eller kapillært hemangiom som det heter på latin, er det vi kaller ofte fødselsmerke og er litt diffust rødt, ujevnt begrenset og lokalisert i pannen, på øyelokk og i nakken. Det blekner i løpet av de første årene."Storkebitt" eller kapillært hemangiom som det heter på latin, er det vi kaller ofte fødselsmerke og er litt diffust rødt, ujevnt begrenset og lokalisert i pannen, på øyelokk og i nakken. Det blekner i løpet av de første årene.

ORIGINAL: FruNette

Louise har ingen føflekker. Men hun rynker pannen når hun tenker.. ha ha. Også har hun en kvervirvel i håret i pannen [:D]

Du skal se vervene til Endre i bakhodet, de sørger for at han får en sikkelig alfa alfa hvis jeg ikke klipper håret kjempe kort[:D]

ORIGINAL: lakerol

ORIGINAL: FruNette

Louise har ingen føflekker. Men hun rynker pannen når hun tenker.. ha ha. Også har hun en kvervirvel i håret i pannen [:D]

Du skal se vervene til Endre i bakhodet, de sørger for at han får en sikkelig alfa alfa hvis jeg ikke klipper håret kjempe kort[:D]

Simon har også en virvel midt oppå/bakpå hodet...

Lucia har fødselsmerke oppå hodet og baki nakken.veeeldig lange øyevipper,elvis smil[:D]

Valentina har en føflekk på ene helen som hun var født med

mateo har en føflekk i nakken.

hmmm..ikke noe spesiellt som jeg kommer på i farten..alt er bare helt perfekt[;)][:D] har ikke noen fødselsmerker, føflekker eller noe som man kan kjenne henne i gjenn på..

Leila har et blåmerke på høyre rumpeball. Jeg har en på venstre rumpeball.. hehe.. Jeg har igjen arvet det fra oldemoren min.
sykepleieren trodde det var et blåttmerke fra evt en skade (fikk et par spørsmål ang det på sykehuset)hehe..

You must log in or register to reply here.
Back
Topp