Kjenne Livmoren

SuperNova2023

Forumet er livet
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Tror faktisk jeg kan kjenne den litt nedi der nå jeg, herregud ble litt satt ut. Har kjent etter og i dag kjente jeg noen jeg ikke har kjent før så ble litt gira nå. Venninnen min skal sende meg hjertemonitor denne uken, så er spent på om jeg klarer å fine hjertelyden og evt nå. Fant den med datteren min i uke 12
 
Hvis du har født før er det vel ikke så unormalt at den kommer opp litt tidligere gang nr 2 :) Spennende!
 
Hvis du har født før er det vel ikke så unormalt at den kommer opp litt tidligere gang nr 2 :) Spennende!
Ja, det her blir nr 3 ❤️ Har en rumpetaske som jeg bruker på langturer med hunden og den er for stram blitt. Er ikke lenge til jeg ikke kan bruke den mer tenker jeg.
 
Jeg kjenner min veldig godt når jeg har full blære. Er 9+2 nå. Var ikke like tidlig sist!
 
Jeg er spent å se når det skjer her. Sist kunne jeg kjenne den litt i uke 12, men det var ikke før uke 16 at jeg kjente den ordentlig fra utsiden og kunne ikke ligge på magen uten ubehag.
Er jo andregangs nå og kan liksom kjenne at det er «noe» der nedi, men om jeg bare er mer følsom eller hva, det vet jeg ikke. Kan ikke kjenne noe med hendene i alle fall :)
 
Hvordan kjenner man den?
Jeg kjente det ikke før uke 12 ish og da kjenner man noe hardt nedi magen. Mange kjenner ikke til den før enda senere.

Når man ligger flatt på rygg etterhvert som livmora vokser og kommer oppover kan man kjenne en klump som vanligvis ikke har vært der. :D Husker jeg undra fælt på det, men det er ikke tvil når den har kommet opp.
 
Jeg kjente det ikke før uke 12 ish og da kjenner man noe hardt nedi magen. Mange kjenner ikke til den før enda senere.

Når man ligger flatt på rygg etterhvert som livmora vokser og kommer oppover kan man kjenne en klump som vanligvis ikke har vært der. :D Husker jeg undra fælt på det, men det er ikke tvil når den har kommet opp.
Er min tredje graviditet og har aldri tenkt over det :smiley-ashamed004 Men jeg har bakovervendt livmor så tror kanskje det er vanskeligere å kjenne noe da kanskje
 
Jeg er spent å se når det skjer her. Sist kunne jeg kjenne den litt i uke 12, men det var ikke før uke 16 at jeg kjente den ordentlig fra utsiden og kunne ikke ligge på magen uten ubehag.
Er jo andregangs nå og kan liksom kjenne at det er «noe» der nedi, men om jeg bare er mer følsom eller hva, det vet jeg ikke. Kan ikke kjenne noe med hendene i alle fall :)
Uke 16 med sønnen min så hadde jeg en fin liten kul, kun heller ikke ligge på magen. Men søsteren min hadde ikke noe problemer med det. Husker jeg ble skikkelig imponert, for hvordan var det mulig
 
Så gøy! Jeg er andregangs, så spent på når jeg kjenner det denne gangen. Tror ikke det var før i uke 13-14 jeg kjente det forrige gang :happy:
 
Så gøy! Jeg er andregangs, så spent på når jeg kjenner det denne gangen. Tror ikke det var før i uke 13-14 jeg kjente det forrige gang :happy:
I morgen går jeg inn i uke 10, leste det her så er ikke rart at jeg kjenner den allerede nå. Er jo så lenge siden jeg var gravid, men blir jo like Spennede hver gang ❤️
 

Vedlegg

  • 1C4738B6-D567-4924-A90A-7D1539771D1D.jpeg
    1C4738B6-D567-4924-A90A-7D1539771D1D.jpeg
    527,7 KB · Visninger: 26
I morgen går jeg inn i uke 10, leste det her så er ikke rart at jeg kjenner den allerede nå. Er jo så lenge siden jeg var gravid, men blir jo like Spennede hver gang ❤️
Veldig gøy å kjenne den allerede nå da! Jeg er bare 8+4 enda (og TUL regnet en uke mindre enn det igjen, så 7+4) så jeg har vel en liten stund igjen enda. Det som buler på magen min er nok bare luft :laughing002
 
Veldig gøy å kjenne den allerede nå da! Jeg er bare 8+4 enda (og TUL regnet en uke mindre enn det igjen, så 7+4) så jeg har vel en liten stund igjen enda. Det som buler på magen min er nok bare luft :laughing002
har sett ut som jeg er 9 mnd på vei siden jeg fikk en positiv test :hilarious: Har innimellom tenkt at det må være kroppen som øver seg på å bli høygravid for det ser ikke normalt ut:hilarious:
 
Back
Topp