Kjenne livmoren over kanten?

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Noen som gjør det? Det var en av grunnene til at jeg følte noe var galt sist. Dagen før uke tolv, men kjente ingenting til livmoren over skambeinet.
Er 11+1 idag, og kan ikke føle den. Stod på appen at mange kjenner livmoren nå, og da blir jeg såklart nervøs. :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Legen min sa at livmora var rett over "bikinikanten" idag når hun undrsøkte meg.. er 9+4..

Jeg er også 11+1, og tror ikke jeg kjenner noe. Litt usikker på hva jeg skal kjenne etter, så jeg synes det er vanskelig å si om jeg kjenner livmora eller om det skal være slik :P

Jeg er også 11+1, og tror ikke jeg kjenner noe. Litt usikker på hva jeg skal kjenne etter, så jeg synes det er vanskelig å si om jeg kjenner livmora eller om det skal være slik :P

Tja... Er vel som å kjenne den runde toppen på en tennisball?

Jeg er i morgen 10+0 og tror ikke jeg kjenner noe enda..

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jeg er også ti uker i morgen, og kjenner den ikke enda. Men et tips er å kjenne før man står opp på morgenen, når urinblæra er full. Da presser den på livmoren ;) Var sånn jeg kjente det i begynnelsen på de andre.

Jeg er også ti uker i morgen, og kjenner den ikke enda. Men et tips er å kjenne før man står opp på morgenen, når urinblæra er full. Da presser den på livmoren ;) Var sånn jeg kjente det i begynnelsen på de andre.

Har prøvd å kjenne mens blæra har vært full, men da tisser jeg nesten på meg. :P

Får kanskje prøve det imorgen likevel. ;)

Jeg kjenner den godt nå ja. Er 8+2. Men er jo også 3 gangs. Om det kan ha noe å si.

Er det ikke litt farlig å drive å trykke der nede? Tenk hvis man trykker rett på? Hehe

22.01.11 lille klumpen min
20.04.15 lille spira mi

Tine Therese: Har ikke du vært gravid før? De klemmer og dulter og styrer og ordner jo på alle jm kontrollene, så tror nok det går heeeelt fint ;)

Tine Therese: Har ikke du vært gravid før? De klemmer og dulter og styrer og ordner jo på alle jm kontrollene, så tror nok det går heeeelt fint ;)
Hehe, joda, har en fra før. Og ja, de gjør jo det. Men de vet jo hvor de skal trykke. Bare litt overbekymret. ;-)

22.01.11 lille klumpen min
20.04.15 lille spira mi

Tja, når legen skulle finne den i går, måtte han trykke hardt "overalt" før han fant den ;) Men vet hvordan der er å være overbekymret, selv om man har vært gjennom det før ;)

Jeg har prøvd å finne den, men null sjans. Prøvde og doppleren i går uten hell.

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Haha.. Nå kom jeg på hvorfor jeg syns svangerskap er litt ekkelt. :p Kjenne livmoren gjennom magen.. :eek:

Back
Topp