Kjenne livmora?

Jeg er 99% sikker på at det såvidt er livmora jeg kjenner. I så fall bør det være godt nok over symfysen til at jeg er helt sikker ila uka som kommer.
 
Jeg kjenner ingenting.. Men er førstegangs, og det er jo enda tidlig :)
 
Er andre gangs og kjenner ingenting. Er 6 +2 i dag.
 
Dytter denne opp litt.
Er 7+0 og kjente etter nå. Kjenner den akkurat over skambenet. Er nummer to dette. Men synes egentlig det var litt betryggende, for da tolker jeg det som at det vokser som det skal der inne :)
 
Jeg er nå 8+3 og er ganske sikker på at det er livmora jeg har kjent. Den kanten er nå hvertfall kanskje ca 3 cm over skambeinet.
 
Det er litt hardere rett overfor skambeinet, så jeg innbiller meg at det er livmora jeg kjenner. Er 6+5 i dag, annengangsgravid, så det er vel ikke helt utenkelig at det kan være den.
 
Kjente den tydelig fra uke 11 sist og kjenner ingenting enda (8uker imårra) og kjenner det uroer meg litt ettersom det er andremann og så mange andre finner den allerede og enda tidligere. Alt man skal bekymre seg for!
 
Aner ikke hva jeg skal kjenne etter ;) Er 6+6 og førstegangs så kanskje litt tidlig?
Førstegangs kjenner den nok ikke før rundt uke 12. Noen enda senere. Da kjenner du noe hardt like over skambenet. Og selv da kan det være vanskelig å kjenne, men du skjønner at det var den du kjente når livmora er enda større og magen begynner å komme :)
 
Jeg er tredjegangs og er 10+4, og kjenner ikke livmoren. Blir nesten litt stressa, men håper at det også er normalt..?
 
Kjenner ikke en skit jeg :p vet forøvrig ikke hva vi leter etter heller altså. Også får jeg litt sånn spader av å kjenne etter og :p Isj, blir så uggen!
 
Hehe. Her er det bare deigmage. Ingenting å kjenne på mange uker tenker jeg.
 
Jeg er 9 uker, andregangs, kjenner ingenting. Kjente ikke noe før uke 14/15 sist, var ikke særlig synlig at jeg var gravid før uke 22/23 :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp