Kjenne livmora?

Lolo

Forumet er livet
Er det noen her som kjenner den allerede kanskje?
Når kjente du den i så fall, og hvor mange barn har du fra før?
 
Kjent den fra uke 5 ;-) uke 7+3 nå å kjenner den veldig godt. Dette er vårt 3 barn! <3 jeg er veldig tynn da så har kjent den tidlig i de andre svangerskapene å
 
Kjent den fra uke 5 ;-) uke 7+3 nå å kjenner den veldig godt. Dette er vårt 3 barn! <3 jeg er veldig tynn da så har kjent den tidlig i de andre svangerskapene å
Hvor kjenner du den? Jeg kjenner en hard klump/område rett over skambenet. Jeg er idag 7+5. Er det livmoren jeg kjenner da eller noe annet kanskje?
 
Hvor kjenner du den? Jeg kjenner en hard klump/område rett over skambenet. Jeg er idag 7+5. Er det livmoren jeg kjenner da eller noe annet kanskje?

Jeg kjenner den litt over skambeinet ja. Som om det skulle ligget en helt rund og hard ball rett under huden faktisk. Jeg har spurt jm tidligere om det virkelig er den som er så merkbar så tidlig så hun kjente å det var ingen tvil :))
 
Jeg kjenner den litt over skambeinet ja. Som om det skulle ligget en helt rund og hard ball rett under huden faktisk. Jeg har spurt jm tidligere om det virkelig er den som er så merkbar så tidlig så hun kjente å det var ingen tvil :))
Ok :) Jeg kjenner det når jeg står oppreist. Jeg tør ikke å trykke og kjenne etter når jeg ligger, redd for å ødelegge noe hehe :)
 
Ok :) Jeg kjenner det når jeg står oppreist. Jeg tør ikke å trykke og kjenne etter når jeg ligger, redd for å ødelegge noe hehe :)

Det tåler den hehe men jeg forstår deg godt. Min synes godt når jeg ligger på ryggen XD står opp som en liten ball innimellom. ser helt groteskt ut XD
 
Jeg er helt vanlig, hverken tynn eller tykk, men ganske mange kg lettere enn forrige gang jeg fikk barn. Den gangen kjente jeg livmor sikkert 8+3, og hadde da vært usikker et par uker.
Så da er det kanskje den jeg er usikker på om jeg kjenner nå da, selv om jeg bare er 6+2?
 
Jeg er helt vanlig, hverken tynn eller tykk, men ganske mange kg lettere enn forrige gang jeg fikk barn. Den gangen kjente jeg livmor sikkert 8+3, og hadde da vært usikker et par uker.
Så da er det kanskje den jeg er usikker på om jeg kjenner nå da, selv om jeg bare er 6+2?

Hvis det plutselig har dukket opp en "ball" nederst på magen så kan du sikkert være rimelig sikker :p
 
Jeg tror jeg kjenner den. Er som å kjenne på toppen av en tennisball. Dette er nr.2. Er vell kanskje noe med 6 uker på vei.
 
Jeg finner den ikke... Jeg er 6+6 og dette er nr. 3. Jeg tror jeg har litt bakovervendt livmor, så det kan kanskje ha noe å si?
 
Kjenner den ikke enda, men er jo bare 5uner. Forrige svangerskap kjente jeg den i uke 12, men kjente ikke etter før det fordi det sto man kunne kjenne den fra uke 12. Nå venter jeg i spenning :)
 
5+6 og kjenner den ikke enda. Jeg kjente den ikke før uke 11 sist, så må nok vente litt til:)
 
Kjenner den ikke, er 7+3. Kjente den ikke forrige gang heller og jeg er ganske slank :) vet ikke hva jeg skal kjenne etter heller :p
 
Trodde ikke man kunne kjenne den noe før ike 12 ca?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har ikke sjans til å kjenne livmoren. Har en følelse av at jeg bærer veldig dypt denne gangen, for mener bestemt jeg hadde mage med nr 1 og nr 2 på dette tidspunktet. På torsdag er jeg 9 uker på vei :)
 
Trodde ikke man kunne kjenne den noe før ike 12 ca?


Sent from my iPhone using BV Forum
Førstegangs kjenner nok trolig ikke noe før i uke 12.
men vi som har født før tjuvstarter litt med større livmor og den vokser gjeren også raskere på flergangs, i starten.
 
Back
Topp