Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har tvillinger i familien på både mamma og pappa sin side, og ligger i "riktig" ledd for å få det. Så vi skal på tul den 27.juli for å se om det er en eller to inni der er ikke så veldig bekymret akkurat nå, har vært til jordmor angående ekstrem kvalme. Så ble sendt på sykehuset for å ta blodprøver og se at alt var bra er bare veldig spent på om vi får flere enn ett lite mirakel
Tusen takkSå spennende! Lykke til på ul og med ventetiden fram mot ul!
Jeg er 10 +5 i dag og kan kjenne livmora rett under navelen og har gjort det en stund.. Men jeg har barn fra før av.. Spurte jordmor om det når jeg var der sist og hun kjente det hun ogsåJeg er 7+1 nå og den har nådd navlen
Var det en eller to?Jeg har tvillinger i familien på både mamma og pappa sin side, og ligger i "riktig" ledd for å få det. Så vi skal på tul den 27.juli for å se om det er en eller to inni der er ikke så veldig bekymret akkurat nå, har vært til jordmor angående ekstrem kvalme. Så ble sendt på sykehuset for å ta blodprøver og se at alt var bra er bare veldig spent på om vi får flere enn ett lite mirakel
Det var bare enVar det en eller to?