Kjenne livmor?

Jeg kjenner livmora rett under navlen. Jeg er 8+4 tror. Jeg går ut i fra det så får jeg heller se når jeg har vært på ul. Jeg er så usikker når jeg ble gravid.

Jeg har tvillinger i familien på både mamma og pappa sin side, og ligger i "riktig" ledd for å få det. Så vi skal på tul den 27.juli for å se om det er en eller to inni der :p er ikke så veldig bekymret akkurat nå, har vært til jordmor angående ekstrem kvalme. Så ble sendt på sykehuset for å ta blodprøver og se at alt var bra :) er bare veldig spent på om vi får flere enn ett lite mirakel :D

Så spennende! Lykke til på ul og med ventetiden fram mot ul! :)

Jeg kjenner den og er i uke 8 :wtf:får ikke på meg buksene mine, så har gått over til kjole og strømpebukse.. min lillesøster fortalte at min stemor og far hadde hatt en samtale om at jeg var blitt så tjukk?!!:smiley-ashamed008:confused004

Last edited:
Leste en plass at i uke 12 er den så stor som en grapefrukt og skal være relativt enkel å kjenne hvis man bevist kjenner etter. Er bare 8+3 men tredjegangs så håper jg kjenner den snart :)

Hvordan kjennes den ut?
Var hos jordmor for en uke siden, og hun sa hun kjente litt i kanten av den, den lå ganske langt ned, under skambeinet.
Er i uke 11+0 idag

Jeg har tvillinger i familien på både mamma og pappa sin side, og ligger i "riktig" ledd for å få det. Så vi skal på tul den 27.juli for å se om det er en eller to inni der :p er ikke så veldig bekymret akkurat nå, har vært til jordmor angående ekstrem kvalme. Så ble sendt på sykehuset for å ta blodprøver og se at alt var bra :) er bare veldig spent på om vi får flere enn ett lite mirakel :D
Var det en eller to? :D

Back
Topp