Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herLegen sa hun kjente at livmora var bak ned der da hun trykket, men må bare tisse om jeg trykker selv
Er forresten 9+2 nå
Niks, ingen barn fra før ææh nå blir jeg mer overbevist om det værtfall må være to inni derHar du barn fra før? Det er selvsagt individuelt når man kjenner livmor, for førstegangsfødende er det som regel mellom uke 10 og 12. Tidligere ved flerlingsvangerskap eller om en har født tidligere.
Hva er vitsen med å kjenne etter om jeg kan spørre?
Niks, ingen barn fra før ææh nå blir jeg mer overbevist om det værtfall må være to inni der
Jeg har tvillinger i familien på både mamma og pappa sin side, og ligger i "riktig" ledd for å få det. Så vi skal på tul den 27.juli for å se om det er en eller to inni der er ikke så veldig bekymret akkurat nå, har vært til jordmor angående ekstrem kvalme. Så ble sendt på sykehuset for å ta blodprøver og se at alt var bra er bare veldig spent på om vi får flere enn ett lite mirakelHehe, det er helt individuelt hvor fort utviklingen går, noen barn utvikler seg raskere i starten av svangerskapet enn andre, derfor termin som er utregnet kan bli endret på ultralyd. Du kan alltids ta deg en ekstra legetime for å måle hcg-nivå i blodet om du er bekymret så får du svar på om alt er bra Dersom du er slank så vil du også kjenne den tidligere.