kjenne liv???

mamma 05. og 09

Forelsket i forumet
er de noen som har kjent liv????
kor tidligt kan man kjenne det?
husker ikkje kortid eg kjente med de to fra før[:D]

jeg kjente ikke liv før uke 20 med første mann ..

Første gangs gravide er det vel vanlig fra uke 18. Jeg kjente liv i uke 16 forje gang, sånne små puls slag.
Gravide som venter nummer 2 eller flere, kan jo kjenne mye tidligere. Uke 14 er ikke så uvanlig å kjenne noe.
Har hørt om noen i uke 11, men høres ille tidlig ut.

Uke 9 er det vel umulig å kjenne det. Fosteret begynner å bevege seg i uke 8 + noen dagen også er spiren bare ca 2,5 cm.

tror jeg var 16,5 uke da jeg kjente første sparket, midt ut magen liksom

Jeg har vært igjennom det en gang før å jeg er i uke 12, og jeg kjenner noe... mulig det er jeg vet hva jeg skal kjenne liksom men det kan å være luftbobler nedi der da?!..

har kjent noe flere ganger..trodd at det har vært alt annet..men tror definitivt at det er den lille jeg kjenner..begynt på uke 13 så det er ikke store bevegelser men nesten som en mark som snurrer rundt og og sånn :)

Morro :)

Jordmortime på mandag.da få jeg høre hjertlyd og sånn..gleder meg masse til det !!

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

jeg kjente ikke liv før uke 20 med første mann ..

ikke jeg heller.
kjenner luft som siver rundt der- men ikke noe baby

forrige svangerskap kjente jeg det innvendig rundt uke 20[:)] nå er jeg i uke 9 og kan ikke tenke meg at jeg kjenner noe enda! slike ting kommer når det kommer.. når det er skikkelige spark vil en med en gang kjenne forskjellen mellom luft og bebisspark[:)] 

Jeg har kjent liv den siste uken nå, er 12 uker idag. Det er 100% sikkert at det er liv jeg kjenner og ikke luft. Syns det er utrolig tidlig å kjenne det, men jeg kjenner at det er det:) Dette er mitt 2. barn,og kjente det i uke 17 ved forrige graviditet.

Ingenting enda, annet enn luft.. Og regner ikke med det vil kjennes på noen uker enda, selv om det er nr 3.
Legen min sa at det er svært uvanlig å kjenne noe tegn til liv før uke 14, og kjenner man det så tidlig som i uke 14 er man heldig..

har ikke kjent noen ting enda. under det første svangerskape mitt kjentee jeg det rundt uke 17 tror jeg og i det forrige svangerskape mitt kjente jeg det når jeg var 13 uker på vei. gleder meg til å kjenne liv, en hærlig følelse[:D]

ORIGINAL: Miss lilla m baby

jeg kjenner fantomspark[8D]

første gang kjente jeg det i uke 16. det var som å ha masse maur i magen, det kilte og det var så rart[:D]

Det kjente jeg i mange mdr etter at jeg hadde fått mellomstemann - det var skikkelig sært [8|][:D]

nope,. ikke kjent noe her enda.
håper jo på litt tidligere enn førstemann da.. ikke for at det var så seint(uke 18 tror jeg, og så det bula ut uke 23), men siden mange sier man kjenner før m nr 2 [:D]
kjente førstemann sine som små bobler som sprakk (ehm..rar forklaring) de første gangene..
endte jo med at man omtrent fikk tak i fot/hånd som bulka seg ut av magen da.. aw. herlig!
gleder meg! bare håper jeg slipper ribbeinsspark og klemming av isjasnerva..

ORIGINAL: april82

Jeg har kjent liv den siste uken nå, er 12 uker idag. Det er 100% sikkert at det er liv jeg kjenner og ikke luft. Syns det er utrolig tidlig å kjenne det, men jeg kjenner at det er det:) Dette er mitt 2. barn,og kjente det i uke 17 ved forrige graviditet.

samme hos meg på alt du skrev[:D]

Back
Topp