Så gøyHei! Jeg begynte å kjenne liv forrige uke (15), men det er ikke hver dag. Noen som har lik erfaring?![]()
Tror ikke jeg har kjent noe enda, men vet ikke hva jeg skal kjenne
Hva kjente du?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøyHei! Jeg begynte å kjenne liv forrige uke (15), men det er ikke hver dag. Noen som har lik erfaring?![]()
Tror ikke jeg har kjent noe enda, men vet ikke hva jeg skal kjenne
Hva kjente du?Hmm litt vanskelig å beskrive, men som «leamus» eller popcorn som ble poppa hahah. Litt under navelenSå gøyTror ikke jeg har kjent noe enda, men vet ikke hva jeg skal kjenne
Hva kjente du?
Okei, spennendeHmm litt vanskelig å beskrive, men som «leamus» eller popcorn som ble poppa hahah. Litt under navelen![]()
Jeg har samme erfaring. De dagene jeg stresser mye, kjenner jeg ingenting.Hei! Jeg begynte å kjenne liv forrige uke (15), men det er ikke hver dag. Noen som har lik erfaring?![]()
Jeg synes det minner om når en ballong treffer huden. Riktignok en veldig liten ballong.Så gøyTror ikke jeg har kjent noe enda, men vet ikke hva jeg skal kjenne
Hva kjente du?

Takk for tipsJeg synes det minner om når en ballong treffer huden. Riktignok en veldig liten ballong.
Det minner også veldig om luftbobler, men så mye luft har jeg ikke, og heller ikke på de plassene i slikt mønster.
Dersom du vil prøve å kjenne etter liv, finn et tidsrom på dagen der du kan roe helt ned, og legge deg ned på sofa eller i sengen, drikk et glass saft eller noe annet kaldt med sukker, og kjenn etter en times tid. Vær tålmodig, og gjenta daglig. Til slutt kjenner du noe, og så blir det gjenkjennbart.![]()