Kjenne liv

Jeg er 17+3 og har bare kjent et par ganger, men med flere dagers mellomrom.
Er andregangs og har morkaka bak denne gangen. Vi er alle forskjellige og man må huske at det er ikke forventet før mellom uke 20-23.
Signerer denne. Andre gangs selv, og med første selv med morkake på fremre vegg kjente jeg livmor første gang fra uke 15 alt (!), var ikke til å ta feil av. Denne gangen med morkaka bak, kjente jeg liv fra 1 juledag, og da var jeg 16 + 2 og selv da var det så svakt at jeg var litt usikker. Kjenner nesten hver dag men kan gå en dag i mellom og :)

Jeg er 15 uker nå, kjenner ingenting. Håper veldig jeg kjenner noe snart, vil kanskje redusere bekymring litt :smiley-angelic001
Det tenkte jeg også, og det gjorde det så lenge jeg kjente hver dag, begynte med litt dulting et par dager før julaften (17+0 ca), så mer og mer tydelig og kjente det utenpå magen et par dager etter julaften. Og så plutselig ingenting på 3 dager, så nå har jo bekymringen vært på topp i 2 dager :happy090 Men kjente endelig et lite dult igjen i dag så slapper litt av igjen nå, hehe. Berg og dalbane!

Sist kjente jeg liv fra 16+5, og det har jeg gjort denne gangen også. Jeg lurer på om jeg har kjent det et par ganger litt tidligere nå, men vært litt i tvil på om det var bevegelse fra baby. Fra 16+5 var jeg ikke i tvil, og kjent det nesten daglig siden. Men jeg må liksom konsentrere meg og kjenne godt etter, og jeg kjenner det best om jeg ligger på siden, når jeg skal sove:p Kjenner bevegelsene mest mot venstre side

Back
Topp