Kjenne liv

TinaMor1

Blir kjent med forumet
Hei! Har noen av dere andre begynt å kjenne liv/bevegelse?

Jeg er i uke 13 med nr 3 (morkake ligger på bakre vekk) og jeg synes å kjenne noe som rører seg inni der.. kjente første i uke 14.

Jeg har også begynt å kjenne liv ♥️ ikke noe tydelige spark, men bobler eller kiling nederst i magen ♥️. Er 15+0 i dag

Jeg også kjenner noe forsiktig bevegelse innimellom :Heartred
Nr 3 her også, 12+1 :)

Jeg kjennet av og til noe som kan minne om bevegelse, men vet ikke om det er fra tarm eller baby :smiley-ashamed004 nr 3, 15+6

Kjenner så vidt noe av og til, men bare når hen sparker helt i ytterkant av livmor, så her er det tydelig at morkaken demper mye av sparkene. Gleder meg veldig til å kjenne mer bevegelse. :love017 er 16+0

Sniker litt fra juli (de bikker mellom 30/6-1/7 på termin)
Uke 13 nå med nr 4(egentlig 5, mistet sent i april) og kjent liv litt over en uke. Små forsiktige bevegelser :Heartred

Lengter så etter å kjenne tydelige bevegelser! Jeg tror av og til jeg kjenner liv, men det kan også være fra tarmene, haha. 16+0 med nr 3, men har morkaka på fremsiden denne gangen, så det kan hende jeg må vente lengre..

Last edited:
Lengter så etter å kjenne tydelige bevegelser! Jeg tror av og til jeg kjenner liv, men det kan også være fra tarmene, haha. 16+0 med nr 3, men har livmoren på fremsiden denne gangen, så det kan hende jeg må vente lengre..
I feel you! Samme her. Er i uke 18 og tror jeg kjenner noe av og til.. som jeg hele tiden tror er tarmene :smiley-ashamed004 har også morkake på fremsiden

Er i uke 15+4 og kjenner fremdeles ikke liv. Har morkaken på fremsiden. Er det noen andre som ikke kjenner liv ennå?
Jeg misunner dere som har kjent spark og bevegelser :D:p.

Jeg kjenner ikke noe enda (tror jeg). Vært noen små bobler, men usikker på om det er baby eller tarmer. Vanskelig i starten og spark kommer uansett ikke før lenge til.
Er 16+0 i dag og har morkaka bak denne gangen. Sist hadde jeg den foran og da kjente jeg ikke tydelig før 19-20 uker.

Er i uke 15+4 og kjenner fremdeles ikke liv. Har morkaken på fremsiden. Er det noen andre som ikke kjenner liv ennå?
Jeg kjenner ikke noe enda (tror jeg). Vært noen små bobler, men usikker på om det er baby eller tarmer. Vanskelig i starten og spark kommer uansett ikke før lenge til.
Er 16+0 i dag og har morkaka bak denne gangen. Sist hadde jeg den foran og da kjente jeg ikke tydelig før 19-20 uker.

Første svangerskapet mitt kjente jeg ikke liv før jeg var 16+5, og har fått beskjed om at dét er tidlig. Har kjent noe siden 14+2 denne gangen, men veldig lite foreløpig. Morkaken på bakveggen begge gangene. Hørt man gjerne kjenner det senere om morkaken er foran :)

Jeg kjenner heller ikke noe liv enda, er litt kortere på vei enn deg. 14+3. Husker ikke eksakt, men tror ikke jeg kjente liv før etter ordinær ultralyd i mitt forrige svangerskap. Ca uke 19-20:) Så forventer ikke å kjenner noe så mye tidligere enn det..

Back
Topp