Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I feel you! Samme her. Er i uke 18 og tror jeg kjenner noe av og til.. som jeg hele tiden tror er tarmene har også morkake på fremsidenLengter så etter å kjenne tydelige bevegelser! Jeg tror av og til jeg kjenner liv, men det kan også være fra tarmene, haha. 16+0 med nr 3, men har livmoren på fremsiden denne gangen, så det kan hende jeg må vente lengre..
Jeg kjenner ikke noe enda (tror jeg). Vært noen små bobler, men usikker på om det er baby eller tarmer. Vanskelig i starten og spark kommer uansett ikke før lenge til.Er i uke 15+4 og kjenner fremdeles ikke liv. Har morkaken på fremsiden. Er det noen andre som ikke kjenner liv ennå?
Jeg misunner dere som har kjent spark og bevegelser .
Jeg er 17+6 og begynte å kjenne så smått for to dager sidenEr i uke 15+4 og kjenner fremdeles ikke liv. Har morkaken på fremsiden. Er det noen andre som ikke kjenner liv ennå?
Så gøy! Hva slags bevegelser var det?Jeg er 17+6 og begynte å kjenne så smått for to dager siden
Første svangerskapet mitt kjente jeg ikke liv før jeg var 16+5, og har fått beskjed om at dét er tidlig. Har kjent noe siden 14+2 denne gangen, men veldig lite foreløpig. Morkaken på bakveggen begge gangene. Hørt man gjerne kjenner det senere om morkaken er foranEr i uke 15+4 og kjenner fremdeles ikke liv. Har morkaken på fremsiden. Er det noen andre som ikke kjenner liv ennå?
Jeg kjenner heller ikke noe liv enda, er litt kortere på vei enn deg. 14+3. Husker ikke eksakt, men tror ikke jeg kjente liv før etter ordinær ultralyd i mitt forrige svangerskap. Ca uke 19-20 Så forventer ikke å kjenner noe så mye tidligere enn det..Er i uke 15+4 og kjenner fremdeles ikke liv. Har morkaken på fremsiden. Er det noen andre som ikke kjenner liv ennå?
Veldig svake dult nederst i magen. Har morkake på fremre vegg, så den demper nok en del av støtetSå gøy! Hva slags bevegelser var det?