Kjenne liv

Jeg har kjent liv i noen uker, men mye mer aktivitet i magen den siste uken. I dag tidlig var det masse spark og jeg ba kjæresten om å legge hånda si der. Han fikk kjenne spark for første gang, og fikk tårer i øynene. Han henta inn jentungen, som også kjente spark. Skikkelig fin stund med gjengen min:love017:Heartred 19+4 i dag.
 
Samboer har fått kjent spark utenpå magen et par ganger nå. Jeg roper ut når babyen sparker tydelig så jeg selv kjenner det utenpå magen, og samboer kommer løpende fra kjøkkenet eller hvor enn han er og putter hånda på magen, men ofte slutter babyen å sparke akkurat da :hilarious: Har allerede fått et mønster i sparkingen, at det skjer når jeg legger meg på sofaen, eller hvis jeg sitter litt fremoverlent. Det er som om at baby ikke liker at jeg bøyer meg fremover eller krummer ryggen når jeg sitter. Kanskje han får lite plass av det xsmile9
 
17+0 idag og har lurt litt på bevegelse innimellom. Men idag var det ingen tvil lenger. Skikkelig tydelige dult. Har lagt meg nå og kjenner igjen flere bevegelser tydelig <3
 
Back
Topp