Har noen begynt å kjenne liv ennå?
I såfall, når kjente du liv først og hvor er morkaken plassert?
Morkaken min er på fremsiden/toppen dette svangerskapet. Sist var den bak, så jeg kjente og så bevegelser veldig tidlig. Jeg har inntrykk av at jeg ikke burde kunne kjenne liv like tidlig denne gangen på grunn av det som skrives om morkakeplassering. Men nå tror (håper) jeg kanskje at jeg begynner å kjenne noe (16 uker)!
I såfall, når kjente du liv først og hvor er morkaken plassert?
Morkaken min er på fremsiden/toppen dette svangerskapet. Sist var den bak, så jeg kjente og så bevegelser veldig tidlig. Jeg har inntrykk av at jeg ikke burde kunne kjenne liv like tidlig denne gangen på grunn av det som skrives om morkakeplassering. Men nå tror (håper) jeg kanskje at jeg begynner å kjenne noe (16 uker)!
Men hvordan skille det fra voksesmerter i livmoren, kjennes det veldig annerledes? Første gang her så har ikke peiling 

er jo veldig tidlig! men når man har kjent det før, så skjønner man kanskje også fortere hva man kjenner også? Sist svangerskap så hadde jeg jo morkaka bak og da hadde jeg kjent liv uten tvil i ca. to uker før OUL (OUL i uke 19), så det virker å ha en del å si med morkakeplassering!
(Førstegangs)