Kjenne liv

Hei jeg var til jordmor mandag, går dit annenhver uke. Fant hjertelyden raskere denne gangen ❤️ hun lurte på om jeg hadde kjent nie liv for var visst mye bevegelse. Jeg sa at jeg hadde følt litt bobler men trodde det var luftsmerter. Men i gårkveld var det skikkelig boblete og kan ikke ha vært luft for samboeren kjente det og ❤️rar følelse ❤️

Var nok ikke luft da nei! Koselig ❤️ nå kommer det bare mer i tiden fremover :love017
 
Endelig! Kjente mannen spark fra lillegutt i magen. :DJeg har kjent det utenpå lenge, men hver gang jeg har sagt at de må kjenne blir han stille:stop
Så fint :love017 var samme her i både første og i dette. Hver gang han kom å skulle kjenne så stoppet lille opp, så denne gangen tok det lengre tid før han orket å prøve å kjenne :hilarious:
 
Så hyggelig!
Sånn har jeg det fortsatt :D det er bare 1-2 spark om dagen som muligens kan kjennes utenpå, han rekker aldri i verden å få med seg det:p satser på noe skjer de neste par ukene!
Det er så koselig :Heartbigred Forløpig elsker jeg alle bevegelser lille gir, sikkert inntil ribbeina blir "skadet".
 
Det er så koselig :Heartbigred Forløpig elsker jeg alle bevegelser lille gir, sikkert inntil ribbeina blir "skadet".
Min lille rabbast sparker så mye nedover og det er så vondt :bag: Men det er ikke noe bedre å bli sparket i ribbeina, nei :hilarious:
 
Min sparker også nedover for det meste, skikkelig rar følelse! Men ikke vondt foreløpig :happy: jeg også elsker foreløpig all bevegelse jeg kan kjenne. Får lyst til å slippe alt på jobb og bare sitte å kjenne. Blir lite produktiv av sånt :knegg:
Tihi! Det er veldig koselig :love017
 
Kjenner at jeg kjenner liv sånn opp og ned. Neste ingenting på dagen men mer på kvelden. Er 24 uker i morgen og leser mye om at hvis en ikke kjenner liv osv så må en ringe føden. Kjenner det gjør meg veldig stressa ❤️
 
Her er det liv nesten konstant. Og så det utenpå også for litt siden, det er første gangen.
Men søstera var mye mer aktiv, så litt uvant, selv om det er liv mange ganger i timen med lillesøster også.
 
Kjenner at jeg kjenner liv sånn opp og ned. Neste ingenting på dagen men mer på kvelden. Er 24 uker i morgen og leser mye om at hvis en ikke kjenner liv osv så må en ringe føden. Kjenner det gjør meg veldig stressa ❤️
Ja, det føles stressende og som et stort ansvar.. det er bra de er opptatt av det, for jeg skjønner det er viktig, men samtidig bringer det med mye ekstra stress og bekymring ❤️ prøv å stole på instinktene som ligger bare bekymringen, du blir kjent med bevegelsene og mønsteret til babyen helt ubevisst og vil reagere hvis det virkelig er noe❤️
 
Kjenner at jeg kjenner liv sånn opp og ned. Neste ingenting på dagen men mer på kvelden. Er 24 uker i morgen og leser mye om at hvis en ikke kjenner liv osv så må en ringe føden. Kjenner det gjør meg veldig stressa ❤️
Jeg skjønner hvordan du har det. Her er det bittelitt aktivitet om morgenen, lite i løpet av dagen, men full rulle om kvelden. Jeg blir urolig når jeg kjenner lite i løpet av dagen, men prøver å slå meg til ro med at det nok bare er hans døgnrytme. De to siste dagene har jeg også tatt meg tid etter jobb til å legge meg på sofaen på sida, skrudd på musikk som jeg liker, og bare kjent. Etter ei goooood stund har han begynt å sparke. Så han er nok bare en natterangler! Men, hvis du er såpass urolig at du ikke klarer å legge det fra deg synes jeg du skal ringe jordmor eller sykehuset for en prat. Ring heller en gang for mye enn en for lite - og får du ro av en prat så er det bra uansett ❤️
 
Jeg skjønner hvordan du har det. Her er det bittelitt aktivitet om morgenen, lite i løpet av dagen, men full rulle om kvelden. Jeg blir urolig når jeg kjenner lite i løpet av dagen, men prøver å slå meg til ro med at det nok bare er hans døgnrytme. De to siste dagene har jeg også tatt meg tid etter jobb til å legge meg på sofaen på sida, skrudd på musikk som jeg liker, og bare kjent. Etter ei goooood stund har han begynt å sparke. Så han er nok bare en natterangler! Men, hvis du er såpass urolig at du ikke klarer å legge det fra deg synes jeg du skal ringe jordmor eller sykehuset for en prat. Ring heller en gang for mye enn en for lite - og får du ro av en prat så er det bra uansett ❤️
❤️ Jeg skal heldigvis til jordmor mandag morgen, og så på ekstra ultralyd i Porsgrunn mandag da jordmoren der tilbydde meg ekstra ultralyd da jeg har vært urolig hele svangerskapet hittil ❤️
 
❤️ Jeg skal heldigvis til jordmor mandag morgen, og så på ekstra ultralyd i Porsgrunn mandag da jordmoren der tilbydde meg ekstra ultralyd da jeg har vært urolig hele svangerskapet hittil ❤️
Så bra :Heartred Jeg tror det er tidlig enda å kjenne liv hver hver dag som førstegangs. Jeg er 22+6, tredjegangs og han kan godt finne på å snu seg og sparke innover så jeg ikke kjenner noe særlig på et par dager. Jeg blir stressa av det men de har enda veldig god plass :Heartred
 
Back
Topp