Kjenne liv :)

Hvor tidlig kan man kjenne liv som andregangsfødende?
tviler litt på at det er baby jeg kjenner, men får av og til litt småboble følelse heeelt nede med skambeinet, rett over symfysen. Og nei, ikke fisefølelse :p 11+2

Tsk, det er fysisk mulig uke 11-12, men det er langt fra normalen. :)
Kan være baby, kan være fantomspark. Jeg gleder meg til de begynner øke i styrke, såpass at det ikke er noen tvil. Er 12+5, og er sikker på at jeg kjenner babyen 2-3 ganger dagen, men det er ikke "uten tvil!" enda. Håper det er mye mer tydelig om ei uke :)

Kjente vel sånn i uke 16 første gang men tok litt tid før jeg skjønte hva det var! Nå har det vært litt 2 ganger siste dagen, som er veldig tidlig er 12 uker nå! men kanskje fordi det er 2 :rolleyes:

Tsk, det er fysisk mulig uke 11-12, men det er langt fra normalen. :)
Kan være baby, kan være fantomspark. Jeg gleder meg til de begynner øke i styrke, såpass at det ikke er noen tvil. Er 12+5, og er sikker på at jeg kjenner babyen 2-3 ganger dagen, men det er ikke "uten tvil!" enda. Håper det er mye mer tydelig om ei uke :)
Ja, blir bedre når det blir mer tydelig jo lengre ut i svangerskapet jeg kommer :) men har kjent 2 ganger det samme, rundt samme område :) fantomspark har jeg som regel hatt høyere oppe og på siden av magen :p

Ja, blir bedre når det blir mer tydelig jo lengre ut i svangerskapet jeg kommer :) men har kjent 2 ganger det samme, rundt samme område :) fantomspark har jeg som regel hatt høyere oppe og på siden av magen :p

Spennende ! Kan jo hende :)

Hvordan skal man kjenne igjen liv egentlig? Hvordan føles det?o_O

11+3 her, og lurer på om ene følelsen jeg hadde i sta kunne vært noe:p
Ca 30 min etter middag fikk jeg en litt boblende følelse, som jeg ofte får når jeg begynner å bli sulten. Men så var det jo en ganske stor middag jeg spiste :p

Skal jeg tro dette faktisk var noe? :bored:
Når jeg ventet min første så var jeg ikke i tvil første gang jeg virkelig kjente liv, det var en ny type av følelse :Heartred du kommer til å vite første gang du kjenner en større bevegelse :Heartred jeg tror jeg var i ca uke 15-16 også kjente jeg det med jevne mellomrom frem til uke 22 da jeg begynte å kjenne det daglig

Jeg tror jeg kjente noe i går! Klarer ikke forklare det, men det var ikke fantomspark, det var langt nede og føltes som om noe som «snudde» seg. Det kan for alt jeg vet være tarmbevegelser, men det jeg kjente i går var en ny følelse, så tviler på det er det.

Tror kanskje jeg kjente noe for 2 dager siden men sier til meg selv at det er ALTFOR tidlig og at jeg får vente noen uker til :p

Lurer nesten på om jeg kjente noe i går
Det var ganske langt nede på venstresiden, føltes litt som noe kræsja i siden i magen og sprakk, som en boble. Hvertfall en følelse som satte meg ut! :wideyed:
Det er jo veldig tidlig da 12+3, og det er min første :angelic:

I går kjente jeg to ganger, og er helt sikker på at det er lille blupp. (13+4 i dag). Ikke kjent noe spesielt i dag, men kjenner egentlig helst på kvelden når jeg har roen; så kan godt være hun har sparket uten at jeg har enset det stort.

Synes jeg kan kjenne litt sprelling innimellom. Spess på kveld. Er 3.gangs så kjenner igjen «bevegelsene» men kan jo hende det bare er luft... ikke godt å vite :smiley-ashamed004
Er i uke 10.

Jeg har morkaka fram (som jeg også hadde sist svangerskap), så jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet i forhold til å begynne å kjenne liv. Håper det blir rundt den tida jeg er på OUL, kanskje. :) Gleder meg, da! :D

Trooor kanskje jeg kjente noe nå i ettermiddag. Typisk luftbobler, men nå er det jo livmor der, og ikke tarmer, så tror kanskje det var noe. ❤️❤️

Jeg hadde en skikkelig boble som bevegde seg i magen i går, var unormal «rumlete» på en måte. Jeg liker å tro at det var lille bebis som rørte på seg :happy:

Sniker fra November!

I mitt første svangerskap kjente jeg tydelige bevegelser fra baby i uke 14. Fra uke 18 kunne vi både se og kjenne spark fra utsiden :happy:

Veldig spent denne gangen, har et håp om at det blir enda tidligere. Er jo så magisk!
Er bare 9+0, så er nok uansett noen uker til : )

Jeg har lurt på om ikke jeg kjenner lov i noen dager nå, men i dag er jeg helt sikker på at det var babyen! :Heartred Er bare 13+4, men dette er runde tre så vet jo litt mer hva jeg kjenner etter :)

Sniker fra November!

I mitt første svangerskap kjente jeg tydelige bevegelser fra baby i uke 14. Fra uke 18 kunne vi både se og kjenne spark fra utsiden :happy:

Veldig spent denne gangen, har et håp om at det blir enda tidligere. Er jo så magisk!
Er bare 9+0, så er nok uansett noen uker til : )
Oj, det var tidlig! :flower Så artig. :love7

Jeg har lurt på om ikke jeg kjenner lov i noen dager nå, men i dag er jeg helt sikker på at det var babyen! :Heartred Er bare 13+4, men dette er runde tre så vet jo litt mer hva jeg kjenner etter :)

Har kjent fra litt etter uke 12 her. I går kveld (14+1), fikk jeg plutselig en mye sterkere bevegelse, og den var utrolig god å kjenne på ♥️ vanligvis er det bittesmå bobler. Gårsdagens kjentes mer ut som halen på en laks eller noe, som strøk greit over på innsiden :p

Irriterer meg over at dette er nr tre og jeg er 15+5 og fremdeles ikke 100% sikker på om det er liv jeg kjenner.
Det er mye bobling og mye av det er velkjente "bevegelser", men likevel vanskelig å si om det er luft eller baby

Irriterer meg over at dette er nr tre og jeg er 15+5 og fremdeles ikke 100% sikker på om det er liv jeg kjenner.
Det er mye bobling og mye av det er velkjente "bevegelser", men likevel vanskelig å si om det er luft eller baby

Eg har det på akkurat same måten! Ei veke kortare enn deg, men også gravid med nr.3 og hadde trudd at eg skulle kjenna det så lett igjen. Føler faktisk eg er meir usikker på alt denne gongen. Sa det til jordmor og ho meinte det var typisk 3.gongsgravide:p

Back
Topp