Kjenne liv

22+5 idag, førstegangs og er rett og slett usikker på om det er mini jeg har kjent de siste dagene eller ikke :wideyed: Jeg vet jo helt ærlig ikke hvordan det skal kjennes ut, så er jo ikke godt å si :wacky:
Jeg vet morkaken ligger foran etter oul 03.06 og dermed kan dempe en del av bevegelser og spark, skal tilbake i uke 30 for å sjekke om den har flyttet på seg. Den lå også foran ved ultralydundersøkelse på akuttmottaket på sykehuset for 2 uker siden (havnet inn med heftige smerter i høyre side - viste seg å være nyrestein i urinleder) - og journal sier - "Orienterende UL i akuttmottak viser vitalt foster i hodeleie, fine bevegelser, normalt med fostervann. Placenta på fremre vegg." så det er jo beroligende da og ultralyden samme dagen på legevakten før jeg havnet på akuttmottaket viste også at alt var i orden med babyen, samme gjorde ultralyd hos gynekologisk som jeg ble sendt til etter akutten, da de skulle sjekke at det ikke var noe cyster eller noe som lagde ubehaget, og så havnet jeg på urologisk og på ul dagen etter så også alt fint ut med den lille da jeg fikk min fjerde ultralyd på de to dagene for å sjekke nyrene - da fant de også steinen i urinleder. Og ved ultralyd 5 dager etter jeg havnet inn, da de skulle se at stent som ble lagt inn etter operasjon lå på plass fikk jeg også beskjed om at alt var fint med lille mini :Heartblue Alle var bare supersøte og sjekket babyen uten jeg engang behøvde spørre, legen på legevakten kjørte babyen opp på skjermen med en gang og viste meg at alt var fint og at hjertet slo fint inni der :Heartred:Heartred:Heartred
Men fremdeles - skal bli betryggende så fort jeg kjenner liv selv og vet helt sikkert at det er babyen :Heartred
 
Er Førstegangs. Har kjent leamus siden uke 16, har hatt dette uten å være gravid, så ikke tenkt så mye på det. I uke 18 bre "leamusen" sterkere og jeg skjønte da at det var mini jeg kjente! Det hsr bare blir mer og mer de siste ukene, og idag!!!! 21+2 kunne endelig samboer også ta del i disse bevegelsene da de kjennes utenpå :love7 veldig svakt, men ikke noe tvil! Noe så utrolig :Heartblue:Heartblue
 
22+5 og førstegangs. Kjent en del liv i det siste! Samboer har også klart å kjenne. Kommer ganske sterke spark innimellom :)
 
Back
Topp