Kjenne liv

Danskeren

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2019
Jeg er førstegangs, og er 19+3 i dag, ser mange som har kjent liv/bobler rundt nå, eller tidligere - når burde man mærke liv egentlig? :happy:

Vet at han er veldig aktiv hver gang vi har vært på ultralyd og morkaken sitter bak. Så lurer på når jeg burde mærke han? :happy:

Jeg er førstegangs, og er 19+3 i dag, ser mange som har kjent liv/bobler rundt nå, eller tidligere - når burde man mærke liv egentlig? :happy:

Vet at han er veldig aktiv hver gang vi har vært på ultralyd og morkaken sitter bak. Så lurer på når jeg burde mærke han? :happy:
Kommer an på. Er ikke vanlig før ca uke 23 :) men kan godt hende du kjenner noe i nærmeste fremtid. Jeg kjente noe fra ca 20+4 :)

Kjente ikke liv med første før jeg hadde bikker 20 uker i hvert fall. Kjente mye tidligere med andre

Kan hende du kjenner noe selv om du ikke tror du kjenner noe. Ikke alltid lett å føle det i begynnelsen før man blir vandt til det.
Jeg kjente for første gang i uke 14/15. Kjentes ut som en liten fisk som sprellet. Måtte ligge helt rolig på ryggen for å kjenne det :p
I uke 20/21 kjente jeg det på utsiden. Rundt uke 24/25 kjente samboer det på utsiden.
Det er vel ikke før uke 28 ca man SKAL kjenne liv hver dag.
Plutselig sparker h*n til og da er du ikke i tvil :D herlig følelse

Jeg var hvertfall over oul før jeg kjente noe, med begge to :) så uke 20+-,tenker jeg :)

Kan hende du kjenner noe selv om du ikke tror du kjenner noe. Ikke alltid lett å føle det i begynnelsen før man blir vandt til det.
Jeg kjente for første gang i uke 14/15. Kjentes ut som en liten fisk som sprellet. Måtte ligge helt rolig på ryggen for å kjenne det :p
I uke 20/21 kjente jeg det på utsiden. Rundt uke 24/25 kjente samboer det på utsiden.

Ja, er også det jeg har lurt på nogen gange, om det er et lille spark eller om det er pga. livmoren :p

Tusen takk! :happy:

Ja, er også det jeg har lurt på nogen gange, om det er et lille spark eller om det er pga. livmoren :p

Tusen takk! :happy:
Kan godt hende det er den lille du kjenner :) det kjennes jo ikke ut som spark i begynnelsen. Helt i begynnelsen kjente det ut som en liten fisk eller noe som strøk meg på innsiden. Etterhvert ble det mer små dult. Også ordentlige spark litt senere.

Kan godt hende det er den lille du kjenner :) det kjennes jo ikke ut som spark i begynnelsen. Helt i begynnelsen kjente det ut som en liten fisk eller noe som strøk meg på innsiden. Etterhvert ble det mer små dult. Også ordentlige spark litt senere.

Ja, lurer på om det er han eller ikke, men lurer om på det bare er når livmoren trekker sig sammen/strekker sig ut? :happy:

Jeg begynte å merke "bobler" i uke 19, og det har bare på en uke tatt seg veldig opp med tydelige spark som kan kjennes utenpå magen. Det har gått kjempe fort fra å ikke kjenne noe særlig til å plutselig kjenne mye. Håper det blir sånn for deg også :)

Jeg begynte å merke "bobler" i uke 19, og det har bare på en uke tatt seg veldig opp med tydelige spark som kan kjennes utenpå magen. Det har gått kjempe fort fra å ikke kjenne noe særlig til å plutselig kjenne mye. Håper det blir sånn for deg også :)

Tusen takk! Har også tenkt litt på dette, for er i tvivl om det er han jeg mærker eller ikke, men kansjke det er han da, så håper det blir tydeligere fort så jeg ikke er i tvil længere :happy:

Med nr to tok det lengre tid og kjente mindre enn første mann, måtte anstrenge meg for å huske om jeg hadde kjent liv den dagen...

Med nr 1 var jeg over uke 20 før jeg kjente noe. Med nr 2 var jeg rundt uke 18 og med nr 3 uke 15. Det er ikke så lett første gangen å vite at det er babyen eller ikke for man kjenner ikke spark med en gang, men heller små bobler som sprekker eller som en fiskehale slår.

Obs!! Det å kjenne liv hver dag er endret til uke 24 nå.

Back
Topp