Kjenne liv

Angel89

Glad i forumet
Novemberlykke 2018
Junilykke 2020 ♡
I det siste så har jeg dytta forsiktig borti livmoren. Og noen ganger kjennes det ut som det strekker litt i livmoren. [emoji1] [emoji41] Noen andre som merker noe liv?
Kan jo hende jeg bare innbiller meg noe.
13+0 I dag. [emoji173]

I det siste så har jeg dytta forsiktig borti livmoren. Og noen ganger kjennes det ut som det strekker litt i livmoren. [emoji1] [emoji41] Noen andre som merker noe liv?
Kan jo hende jeg bare innbiller meg noe.
13+0 I dag. [emoji173]
Jeg har bare følt sånn «swoooshj» følelse, men vet ikke hva det er da... bare litt rart!

Aner ikke hva jeg skal kjenne etter[emoji28]men har følt litt sånn bobler. Er 12+5

De siste dagene har jeg faktisk kjent bevegelse noen få ganger :o trodde ikke jeg kom til å kjenne det så tidlig. 14+1 idag :D

I min første graviditet så kjentes det ut som om noen drev å vasket innvendig i magen, og det visste seg å være bevegelsene fra snuppa

Lurer litt selv. Har kjent litt den siste uken, men det er bare et par-tre ganger om dagen, og veldig svakt. Er 14+2 i dag.
Sist gang kjente jeg det helt sikkert når jeg var 16-17 uker på vei[emoji4]

Husker så godt etter fødsel hvordan jeg kjente etter disse bevegelsene. Men det var slutt på dem. Ble litt magetomt, men desto mer glede :) :Heartred

Husker så godt etter fødsel hvordan jeg kjente etter disse bevegelsene. Men det var slutt på dem. Ble litt magetomt, men desto mer glede :) :Heartred

Kjente da mye rart i magen etter fødsel sist jeg da. :hilarious: var hellig overbevist om at jeg var gravid hele tiden. :hilarious:

Kjente da mye rart i magen etter fødsel sist jeg da. :hilarious: var hellig overbevist om at jeg var gravid hele tiden. :hilarious:

Hehehe.... Jeg kjente bra etter jeg og:hilarious: Det er liksom litt rart at man går fra sirkus i magen til bolledeig på kort tid :hilarious:

Gleder meg veldig til ordentlige spark og livstegn hver dag, spesielt etter å ha slitt med blødninger i over to uker.

Blir liksom så usikker. Men allkevel tror jeg det må ha vært baby. :) gleder meg til man med sikkerhet vet at det er baby som kaver rundt inni der. :D
Med siste mann (nr3) , så klarte jeg ikke å forstå eller huske hvordan det føltes med bevegelsene, så først når jeg var på ultralyd og så bevegelsene og kjente luft boblene/luften i magen skjønte jeg at det var ikke luft men lille mann.. Så vanskelig det der.. denne gangen har jeg fått vite at morkaken ligger foran Pooh ikke bak som den har gjort alle de 3 andre gangene.. Så spent på hvor lenge det blir til jeg klare å kjenne bevegelsene denne gangen :)

Back
Topp