Kjenne liv

Desembermamma88

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Noen som har kjent liv ennå? Jeg er førstegangs, og kjente det jeg er 99% sikker på var spark fra babyen da jeg var 16+1. Helt fantastisk! Satt på kino, så kjente jeg noe som sparket nede på ene siden av livmoren. Ble litt usikker, men så sparket det igjen, to ganger til! Kjenner også bobling /vibrasjoner nesten daglig, men føler meg ikke like sikker på at det er babyen, i alle fall ikke hver gang. [emoji6]

Eg kjente spark første gang 13+5, sia har eg kjent bevegelse daglig, 15+3 i dag[emoji4] er førstegangs eg også[emoji4]

Eg kjente spark første gang 13+5, sia har eg kjent bevegelse daglig, 15+3 i dag[emoji4] er førstegangs eg også[emoji4]
Så gøy! Det var veldig tidlig for å være førstegangs![emoji4] Og for en fantastisk følelse det er... Plutselig blir det litt mer vikelig at det er noen der inne... [emoji64][emoji173]️

Jeg har morkaken bak, samme som sist. Da kjente jeg det 15+4 hvis jeg husker riktig første gangen (førstegangs). Så noen dager seinere kjente jeg det daglig og kunne se og kjenne det på utsiden av magen :p
Fikk beskjed på ultralyd at jeg kanskje kom til å kjenne det enda tidligere denne gangen. Er 12+6 i dag og har allerede begynt å kjenne etter på kvelden noe som minner om spark [emoji7]

Kjente dagen før oul med nr.1. Spent på når jeg kjenner det denne gangen :)

Så gøy! Det var veldig tidlig for å være førstegangs![emoji4] Og for en fantastisk følelse det er... Plutselig blir det litt mer vikelig at det er noen der inne... [emoji64][emoji173]️
Ja var veldig tidlig [emoji4] skvatt skikkelig første gangen[emoji1] det er helt ubeskrivelig følelse, gleder meg til det blir meir så mannen kan få kjenne og[emoji173]

Har hatt en mistanke en liten stund på at jeg kjenner noen små romsteringer innimellom. Men nå nettopp må det ha vært babyen, kan ikke skjønne noe annet [emoji7]

Eg e tredjegangs, kjenner ingenting og nurket ligger langt framme da vi var til jordmor i går å ho fann hjerte lyden med en gang [emoji173] Er 14+6 i dag.

Back
Topp