Kjenne liv?

Mamma-til-2

Andre møte med forumet
Hei,jeg er i dag 17 uker og har ikke kjent liv enda. Dette er mitt 3 svangerskap... Har vært på ul og sett og hørt hjertelyden hos jm for bare noen dager siden

Åssen er det med dere?

Jeg kjenner heller ingenting. Og har en aktiv krabat i magen. Er 17+1 i dag. Hadde håpa jeg skulle kjenne noe snart

Er 16 uker i dag og 4 gangsmor men kjenner ikke noe liv her heller.
Men gleder meg veldig da :D

Hei,jeg er i dag 17 uker og har ikke kjent liv enda. Dette er mitt 3 svangerskap... Har vært på ul og sett og hørt hjertelyden hos jm for bare noen dager siden

Åssen er det med dere?
Jeg kjenner hver dag, er 17+1. 3 gangen jeg har kommet så langt.
Er ikke så sterke spark enda, men ingen tvil om hva det er :D

Åssen er det med dere?
Jeg er i uke 18 i dag og kjenner ingenting :) har morkaken på fremsiden og på ul lå han å sparket oppi den og var veldig aktiv. Vet du hvor morkaken din ligger?

Jeg er 16+0, kjenner heller ingen ting. Godt det er flere som ikke gjør det. Begynte plutselig å bli smått nervøs - om alt går fint inni der. Er i tillegg i ganske god form. Jeg er førstegangs, har skjønt at det tar lengre tid før man kjenner noe som førstegangsfødende. Skal ikke på oul før 21. juli heller :)

Kjente noe for få dager siden. Stas! Akkurat entret uke 18. Men det er ikke hver dag jeg kjenner det, og det er vage fornemmelser, av bobler. Dette er mitt andre svangerskap.

Er 16+6 idag, og kjenner liv stortsett hver morgen. Kjente liv første gang 14+3. Veldig rar følelse! Er førstegangs

Jeg er 14 + 6 i dag og andregangs. Jeg kjenner bevegelse men kjente også tidlig da jeg var førstegangs (uke 16)

er andregangs og kjenner så viiiidt litt av og til. har kjent to tydelige, men svake dult, men som regel må jeg ligge heeelt stille og bare kjenne etter så KANSKJE den beveger seg så jeg kjenner noen bobler. Hadde jeg ikke nettopp vært ferdig med første svangerskap hadde jeg aaaldri skjønt det var babyen :P det kan være så sjelden som en til to ganger i uken.. gleder meg til det blir mer :) er 17+1. Har en del strekksmerter i lysken så beroliger meg med det. Skal på oul om to uker.

Har kjent liv stort sett daglig siden uke 13. Er 2 gangs. Men nå når jeg vet hva det var kjente, kjente jeg liv rundt uke 15-16 sist.

Er 16 + 4 i dag, kjenner liv hver dag. Spess når jeg legger meg på kvelden. Er bare et lite dunk i ny og ned, ikke skikkelig spark. Er 4.gangsfødende.

I går kjente jeg liv mange ganger i løpet av dagen :) fikk en rar følelse i nedre del av magen. Føltes nesten som at livmoren endret seg :p kjent det 2 ganger i dag også :) er 2 gangs. Sist kjente jeg ikke før i uke 19 pga morkaka lå forann, men kan ikke tro den gjør det nå. For den rare følelsen er ikke å ta feil av :) er 14+2 i dag.

Kjenner ikke like godt som forrige gang, men tror morkaka ligger litt foran nå. Da kjente jeg jevnlig fra uke 12. Har kjent omtrent hver dag den siste uka, men bare svak kiling, men nå er det ingen tvil om hva det er hvertfall. Må sitte helt stille for å kjenne noe. Er i uke 15 nå :)

Jeg kjente liv (tror jeg) på tirsdag 16+4. Det var supergøy. Kjent det innimellom siden da, men må ligge helt stille. Ligger mye på solseng for tiden, i Spania, så har mye tid til å kjenne etter :) gleder meg til det blir tydeligere!

Jeg kjenner liv innimellom. Men ikke hver dag enda. Er 15+5 i dag. Kjent litt småbobling og små "dunk" i magen i ett par uker nå :) Er andregangs.

Back
Topp