Kjenne liv?

Emmis1

Flørter med forumet
Noen som har begynt å kjenne noe? Er ifølge MT 12+5 ikke dag, og har de siste to kveldene kjent et lite dult rett over skambeinet på samme plassen. Blir liggende og kjenne etter om det var luft eller mini, men så langt ned håper jeg på at det var mini:-)

Jeg har ikke kjent noe ennå, sist så merka jeg noe ved uke 14. Er nå 13+4 så er vel ikke så lenge igjen håper jeg :)

Har kjent noen små spark og dunk nå de siste 2-3 dager :) er så koselig! Er 15+4 i dag.

Jeg har kjent noe i et par uker nå (14 i dag), men skjeldent. Kanskje lille må treffe akkurat i en nerve eller noe for at jeg skal kjenne.. Har vært "stille" i noen dager, men ingen grunn til bekymring - sikkert bare annen plassering. Gleder meg masse til å kjenne hver dag! Det beste med å være gravid :)

Ikke kjent noe enda:) med nr 1 kjente jeg ikke før uke 28, og da lite gjennom svangerskapet. Med nr 2 kjente jeg i uke 20 ca.... Så er vel tidlig å håpe. Har hatt foranliggende morkake begge gangene, spent på om jeg har det nå:)

Tror jeg har begynt å kjenne litt liv :) første gangen kjente jeg rundt uke 19 og andre gangen i uke 14,så nå gleder jeg meg virkelig til å kjenne spark :)

Ja, har kjent litt "bobling" på venstre siden :) Er idag 14+5 :)

Ja, er sikker på at jeg kjenner babyen! Har gjort det værtfall en uke nå! Blir sikrere for hvert dult jeg kjenner, flere ganger om dagen, herlig! :)

Kjenner ingenting. Er i uke 15 og førstegang, så er vel ikke så unormalt:)

Er i uke 15, kjente i slutten av uke 14 noe som "kilte lett"/stryker lett og fort på innsiden av magen mellom skambein og navle :-) Har kjent det 2-3ganger til etterpå. Håper det er lillegull jeg kjenner <3

I natt lurte jeg på om jeg kjente noe, men det kan like gjerne være luft :p er 14 uker

Sitter å lurer på om jeg kjenner liv. Føler det er noe som rører seg og tviler på det er luft siden jeg har styrt med problem mage i flere år. Det kjennes "annerledes" ut det jeg har kjent i det siste. Er 15 uker på fredag.

Kjenner bobling på vestre side hver kveld de siste dagene, og alltid når jeg ligger flatt i sengen. Men om det er tarmen el nurket aner j ikke :) 13+3 idag.

Har kjent litt den siste uka. I går kjente jeg to spark, dult på samme sted så må være bebis. Er 15 uker i dag :)

Ikke kjent noe enda, men fortsatt veldig tidlig. 13+1 i dag

Back
Topp