Kjenne liv

babysykigjen

September 2013 <3
Er det noen som har kjent liv enda? Jeg har kjent noe i dag som jeg lurer på om kan være babyen, men jeg er jammen ikke sikker. Har kjent det langt nede, og bare en gang. Ble skikkelig satt ut, lurer jo på om det er altfor tidlig. Er mitt andre svangerskap. Sist gang kjente jeg i uke 15 ca. Nå er jeg 13+3 i dag :)

Jeg vet ikke om jeg har kjent noe, eller om jeg bare har luft i magen. Jeg er 14 uker i dag. Regner med å kjenne noe om 2 uker jeg :)

Jeg er akkurat 14+0 i dag og jeg lurer på om jeg kjente noe i går kveld, men er veldig usikker. Det er så spennende den tiden framover nå, å kjenne etter de små livstegnene. Gleder meg til jeg den lille har blitt så stor at sparkene kjennes tydelig hver dag :)

trur jeg har kjent. men ikke kjent etter heeelt :P

Det kan godt være, j kjente første gang da var gravid i uke 13, og siden du er andregangs så kan det hende :) så kjekt :)

jeg kjente noe som ligner "leamus" akkurat der hvor jeg hører hjerteslagene.. kjent det to ganger på samme plassen.. er slik at jeg skvetter til de gangene det har skjedd

Jeg kjente i dag akkurat som noe som strøk seg borti meg inni i magen :) Husker det fra de andre.. Er nå 14+1

Jeg tror jeg har kjent det siden jeg var 12 uker, akkurat som noe strøk på innsiden av magen.. Kan godt hende det var luft, men har kjent det flere ganger etterpå.. I dag (14+4) kjente jeg et lite dunk.. Kan ha vært luft det også altså:P

Er det veldig individuelt hvor tidlig man kjenner noe?
Jeg kunne se at mini bevegde seg masse på UL på fredag, så spurte venninna mi som var med om jeg kjente det. Jeg svarte nei, og da sa jordmor at det er lenge til jeg vil kjenne noe enda. Jeg var 11+6 da!

Gleder meg masse til å kjenne noe! :)

BV-app!

Er førstegangsgravid, så jeg kjenner det sikkert mye senere en dere siden jeg ikke vet hvordan det føles.
Gleder meg veldig til å kjenne :)

Fullt mulig å kjenne d tidlig :) eg har kjent små donk, imenst eg har hørt at mini sparka i doplern :) kos dåkke masse med "donka" <3 eg gjør iallefall d :):)

Kjente første gang jeg var gravid med min nydelige datter i uke 11. Alle sier det er for tidlig men jeg Var på ul og så bevegelsene og kjente det inni meg synkront. Hun så ut som hun stupte kråke, hoppet rundt masse masse bevegelser. Sprø opplevelse. Det ble bare sterkere og sterkere utover i svangerskapet. Jeg er hvertfall ikke i tvil.

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Jeg har morkaken på fremre livmorvegg så jeg fikk beskjed om at jeg burde ikke forvente å kjenne liv før hvertfall uke 20. Men på jm kontrollen i dag så trodde jm at jeg ville kjenne liv innen uke 16 fordi livmoren min er så høyt oppe allerede og babyen har stor plass og morkaken enda er liten i forhold til livmoren. så da er det bare å vente å se da :)

Ja jeg kjenner liv :) :D

Har ikke kjent noe liv enda. Er førstegangs, og 14+2. Men har ikke turt å kjenne helt etter da. :p

Back
Topp