Kjenne liv på utsiden

LB85

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Jeg har ikke egentlig giddet å kjenne etter, men la meg ned på sofaen nå og holdt hendene på magen, og jammen kunne jeg ikke kjenne bevegelser.

Ikke spark, men tydelige bevegelser. :rolleyes:

I forrige svangerskap hadde jeg en gutt som sparket og bevegde seg så mye at jeg måtte Google om det var normalt. :woot:

Noen andre som kjenner liv med hånd på magen?

(Jeg er i uke 18)

Jeg har ikke egentlig giddet å kjenne etter, men la meg ned på sofaen nå og holdt hendene på magen, og jammen kunne jeg ikke kjenne bevegelser.

Ikke spark, men tydelige bevegelser. :rolleyes:

I forrige svangerskap hadde jeg en gutt som sparket og bevegde seg så mye at jeg måtte Google om det var normalt. :woot:

Noen andre som kjenner liv med hånd på magen?

(Jeg er i uke 18)
Jeg har kjent noen svake dult utenpå magen et par ganger nå, selv om morkaka er fremme også. Det er så herlig ❤️ Jeg er 18+2.

Jeg begynte å kjenne små spark/dult i begynnelsen av forrige uke, både med og uten hånd på magen :) Helt magisk å kjenne på :love017 Fikk bekreftet det på OUL i dag også, da lille guttebebis omtrent ikke lå stille :laughing002 Jordmor måtte måle han flere ganger for å få det riktig :p
Har morkaka bak og er 19+3 i dag :happy:

Ja, kjenner av og til. Ikke hver gang, men et par ganger har jeg kjent det. Er 17+3.

Er kun 15+3, så ikke kjent spark utvendig ennå:p

Så gøy! Jeg kjenner ingenting enda. Muuuulig det var litt svak dirring samtidig som sparkene da jeg lyttet med doppler tidligere i dag

14+5 så ingenting enda altså jeg merker noen ganger bevegelser da så er fornøyd med det :D

De andre hjemme får vente:p

Jeg så det på magen og kjente det inni for første gang idag, full fest der inni plutselig.. er 17+2 idag.

I går kjente både jeg og mannen liv på utsiden, 17+1! ikke hver dag jeg kjenner liv, så veldig gøy at mannen var der akkurat da :)

Fødselshjelperen som var på besøk i går sier hun kjente spark på utsiden - før jeg eller pappaen har kjent det! 16+6 :hilarious:

Kjente i dag meg doppleren faktisk :hilarious: Kjenner ikke så mye på grunn av at jeg har morkaken foran, men da jeg hørte på hjertelyden i dag hørte jeg en svosj også dunket det opp mot dopleren :p prøver å ligge med hendene over det området, men kjenner pulsen så godt med hendene at jeg ikke vet om jeg klarer å kjenne noen bevegelser.
Kjente første spark (ikke utpå) for noen dager siden (er 16+5 i dag), men har kjent litt små bevegelser siden uke 12 :)

Datteren min på 11 fikk føle spark for første gang i går :Heartpink og det er før pappaen har kjent noen ting :p

Lille holdt på masse kl 01.30 i natt :P
Dessverre lå pappaen da og sov, så fikk ikke kjent :p

Men nå har det vært stille noen dager. Kjenner jeg blir litt usikker på om alt er vel, men jordmor i dag betrygget meg på at det er helt normalt i uke 17. Hun var i karantene så det var telefonmøte og jeg fikk ikke lytte til hjertet :(

Back
Topp