Kjenne liv i magen

Dere som har kjøpt doppler, hvilket merke/type har dere kjøpt? Vurderer det selv :)
Jeg har kjøpt anglesound, men den anbefaler jeg ikke da det kun er med hodetelefoner til den og den måler ikke hjertelyden. Funker ellers altså, men angrer på at jeg kjøpte den typen:rolleyes:

Sniker fra februar. Grugleder meg til å kjenne liv da dette er første gang jeg har kommet så langt! Er redd for at jeg skal føle det litt sånn alienaktig, haha! Håper på ny bekreftelse på at det fortsatt er liv der inne på tul på torsdag, vil da være 12+2. Når kan førstegangs regne med å kjenne liv? Regner med jeg må vente noen uker:)

Sniker fra februar. Grugleder meg til å kjenne liv da dette er første gang jeg har kommet så langt! Er redd for at jeg skal føle det litt sånn alienaktig, haha! Håper på ny bekreftelse på at det fortsatt er liv der inne på tul på torsdag, vil da være 12+2. Når kan førstegangs regne med å kjenne liv? Regner med jeg må vente noen uker:)
Gratulerer så mye:Heartred
Har lest det er sjeldent å kjenne noe før uke 18, og vanlig å ikke kjenne noe før etter uke 20 når en er førstegangs. Er selv i uke 16 og venter utålmodig og spent til å kjenne babyen:happy:

Kjent fra uke 12ca, med nr 1 og nå med nr2. Kjenner liv flere ganger om dagen allerede, så er veldig heldig der:Heartred Er 14+3.

Gratulerer så mye:Heartred
Har lest det er sjeldent å kjenne noe før uke 18, og vanlig å ikke kjenne noe før etter uke 20 når en er førstegangs. Er selv i uke 16 og venter utålmodig og spent til å kjenne babyen:happy:

Takk!:)

Kjent fra uke 12ca, med nr 1 og nå med nr2. Kjenner liv flere ganger om dagen allerede, så er veldig heldig der:Heartred Er 14+3.

Oi! Så tidlig med første? Hvordan merket du det?:)

Sniker fra februar selv! Føler det helt likt som deg. Jeg har alltid sagt jeg ikke takler tanken på å være gravid, da noe alienaktig skal vokse i magen :eek: Skal på TUL på tirsdag, er da 12+5. Gleder og gruer meg helt fryktelig

Sniker fra februar selv! Føler det helt likt som deg. Jeg har alltid sagt jeg ikke takler tanken på å være gravid, da noe alienaktig skal vokse i magen :eek: Skal på TUL på tirsdag, er da 12+5. Gleder og gruer meg helt fryktelig

Samme her! Tul torsdag og 12+2! Håper vi begge får bekreftet en ‘alien’ og at vi tåler å kjenne den etterhvert, haha

Takk!:)

Oi! Så tidlig med første? Hvordan merket du det?:)
Ja:happy::Heartred ble veldig overrasket selv. Trodde først det var tarmene, men lærte fort at det kjentes annerledes ut. Men kjentes ut som små bobler som sprakk helt i starten og så gikk det over til å kjenne ut som om noen strøk meg fra innsiden. Og nå kjennes det ut som om noe turner i magen min, og en sjelden gang kan det føles ut som små spark/kraftige bobler. Er veldig glad for det, da jeg ikke hadde noe mage med første før veldig sent i svangerskapet.

Ja:happy::Heartred ble veldig overrasket selv. Trodde først det var tarmene, men lærte fort at det kjentes annerledes ut. Men kjentes ut som små bobler som sprakk helt i starten og så gikk det over til å kjenne ut som om noen strøk meg fra innsiden. Og nå kjennes det ut som om noe turner i magen min, og en sjelden gang kan det føles ut som små spark/kraftige bobler. Er veldig glad for det, da jeg ikke hadde noe mage med første før veldig sent i svangerskapet.

Oi! Så sykt rart og gøy!
Hvis alt går bra på tul på torsdag skal jeg for realz begynne å kjenne etter fremover:)

Er i uke 17, kjenner enda ikke :o Er tredje svangerskap, men mistenker at morkaka er på fremsiden denne gangen

Er 15+5 mitt andre svangerskap, jeg har kjent noen få forsiktige bobbler men det er alt. Første gang var jeg 21 eller 22 uker før jeg kjente noe

14+1 og 3 graviditet her...ikkje kjent noe ennå...Har morkake fremme denne gang,så stresser ikke med det enda hvertfall...

Jeg snakket med jordmor og hun sa spesielt som førstegangs så er helt normalt å ikke kjenne noe før iallefall uke 20-24. Så er helt normalt:hug003:hug003:love017:love017:love017 så jeg stresser ikke med det iallefall:signs003

Jeg er 13+3

Kjent fra uke 13 ca. Da kjente jeg ca 1-2 ganger i uka. Nå er jeg 17 uker og kjenner nesten hver dag. Har morkake bak. Er ikke første svangerskap, men første gang jeg har kommet lengre enn til uke 9.

Jeg fant ut idag at morkaken ligger litt ovenpå/frem så dette betyr vel gjerne at kan ta litt lengre tid for meg å kjenne som 1 gangs?? :pompus:

Er tredje gangs og 16+3 ikke kjent noe ennå

Kjent masse de siste to dagene.. :) Også fått kjent liv utenpå når h*n er mest aktiv. 17 uker idag.

Back
Topp