Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det andre så begynner å lure på om det ikke har gått bra denne gangen. Mistet før min første.Ja, har kjent bevegelser noen uker nå - er rundt uke 16. Ikke hver dag til å begynne med, men nå kjenner jeg bevegelse minst 1 gang om dagen❤ skal sies at dette er min femte
Kan være den ligger langt bak eller at morkaken ligger foran, eller at det er for tidlig å kjenne noe enda + at du kan være kortere på vei, store forskjeller på bare noen dager i et svangerskap.Her er det andre så begynner å lure på om det ikke har gått bra denne gangen. Mistet før min første.
Har vært på tidlig ultralyd 12+5 for visste ikke at jeg var gravid før det var gått nesten 12 uker. Morkaka ligger bak fikk jeg beskjed om så får vel bare vente å se. Men blir litt nervøsKan være den ligger langt bak eller at morkaken ligger foran, eller at det er for tidlig å kjenne noe enda + at du kan være kortere på vei, store forskjeller på bare noen dager i et svangerskap.
Er du bekymret så kan det være lurt å ta kontakt med jordmor krysser fingrene for deg ❤
Hva kjenner dere? Er nok leenge til jeg kjenner noe er 12+3 og førstegangs. Men veldig spent på hva dere kjenner mer konkret
Jeg skjønner det og det er veldig vanlig å ha disse tankene har hatt de selv også, men kjente jeg ble roet ned ganske bra etter privat ul forrige uke der alt var helt supert med den lille har hatt blødninger og spotting nesten hele tiden, har heldigvis gitt seg nå som livmor har kommet høyere opp jeg har også investert i doppler som jeg bruker 1 gang i uken, hjelper veldig!Har vært på tidlig ultralyd 12+5 for visste ikke at jeg var gravid før det var gått nesten 12 uker. Morkaka ligger bak fikk jeg beskjed om så får vel bare vente å se. Men blir litt nervøs
bestilt doppler her ogsåJeg skjønner det og det er veldig vanlig å ha disse tankene har hatt de selv også, men kjente jeg ble roet ned ganske bra etter privat ul forrige uke der alt var helt supert med den lille har hatt blødninger og spotting nesten hele tiden, har heldigvis gitt seg nå som livmor har kommet høyere opp jeg har også investert i doppler som jeg bruker 1 gang i uken, hjelper veldig!
Fikk doppleren min på fredag, var utrolig deilig å få bekreftet livbestilt doppler her også
https://babyplan.no/produkter/ultralydsmonitor/sonoline-fetal-doppler/Dere som har kjøpt doppler, hvilket merke/type har dere kjøpt? Vurderer det selv