Kjenne liv ❤️

Er det mulig? Hvor langt er du på vei? Må være en helt utrolig følelse!! :-)

Har en liten mistanke på at jeg kjenner den innimellom, men ikke helt sikker

Sent from my iPad using BV Forum

Oooh gleder meg til det!!! Kjente ikke tydelig liv før bukse 20 med første og ca uke 18 med nr 2... Har hatt morkake på fremre vegg så er nok derfor... Håper på morkake på bakre vegg denne gang:D Det er jo bare den BESTE følelsen!!!

Oooh gleder meg til det!!! Kjente ikke tydelig liv før bukse 20 med første og ca uke 18 med nr 2... Har hatt morkake på fremre vegg så er nok derfor... Håper på morkake på bakre vegg denne gang:D Det er jo bare den BESTE følelsen!!!
Kjente du det ikke før du prøvde bukse nr 20?? ;) hihi

TuMmY LoVe

Jeg er sikkert på at jeg har kjent den lille nå i ca en uke... Er 10+4 i dag. Kjenner slike fiskespark som nevnt. Men er usikker på om det er den eller luft i magen... Men er liksom nesten på samme plass hver gang, menmen. Liker i allefall å tro at det er babyen;)

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jeg innbiller meg at jeg har kjent spark denne uka. Har skjedd 2 ganger at det føles som et spark, og så er det stille.. Kjente seinest i dag og det var det samme som skjedde tidligere i uka. Vet jo ikke om det er babyen, men velger å tro det ;) Er 10+6 i dag..

Jeg tviler litt på at det er liv jeg kjenner, men føler av og til en boble som sprekker der nede ved livmoren. Tenker at det er luft ;) er annengangs og i uke 12 imorgen! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp