Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Labben
Jeg gikk på skole to år i Volda. Utrolig bra studentmiljø [:)]
ORIGINAL: AB
Har hilst på Chello på Stavanger-treff.. veldig koselig . . ellers kan jeg ikke si jeg kjenner noen. . .
Men jeg liker godt Volda[;)] Mitt år der var helt toppers[:D]
Har hilst på Chello på Stavanger-treff.. veldig koselig . . ellers kan jeg ikke si jeg kjenner noen. . .
Men jeg liker godt Volda Mitt år der var helt toppers
lenge sida du gjekk skule i volda ?
ORIGINAL: Tonje M
jeg og firsttime er naboer[:)]fant ut det her[:D] vi har sett hverandre, men ikke snakket sammenn face to face enda... men sent mange koselige mail davi har avtalt å møtes en dag, så det gleder jeg meg til!!!!!
ORIGINAL: FirstTime
jeg og firsttime er naboer[:)]fant ut det her[:D] vi har sett hverandre, men ikke snakket sammenn face to face enda... men sent mange koselige mail davi har avtalt å møtes en dag, så det gleder jeg meg til!!!!!
Der var du ja tonje....synes ikke jeg har sett deg her så måtte snoke litt. Søkte opp profilen din og så når du lagde innlegg sist...var jo igår..puh..hihi...da er alt bra da. Vi får møtes denne uken da!! Har ifalllfall lagret nr ditt nå[:D] Så koooselig assa[:D][:D]
ORIGINAL: Monicus
Der var du ja tonje....synes ikke jeg har sett deg her så måtte snoke litt. Søkte opp profilen din og så når du lagde innlegg sist...var jo igår..puh..hihi...da er alt bra da. Vi får møtes denne uken da!! Har ifalllfall lagret nr ditt nå[:D] Så koooselig assa[:D][:D]
Husker du ikke meg dah..[&o][:D]
ORIGINAL: Monicus
Husker du ikke meg dah..[&o][:D]
Nå roter jeg litt her..hihi. Klart jeg husker Monicus...hun var solstråle lekre barternder dama på ett sted jeg hang litt før ;))) Så vi har pratet litt for ett par år siden. Kjente henne igjen på bildet her på profilen. Måtte ha litt Monicus hjelp for skjønne hvor jeg hadde henne fra. Jeg var jo ikke akkruat helt edru det utestedet..hih.. Vi møtes til uka igjen da,,,@Lillestrøm
Seya!

jupp, jupp. Det værste var vel at jeg var langt i fra edru selv.
ORIGINAL: menemenem
E det månge her inn på juli forume so kjenne kvarandre frå før ?
elle so ikkje bor so långt onda kvarandre ?
Trur ikkje ej kjenne noken her frå før... e her noken so bor i Ørsta / Volda område ??
ORIGINAL: mortilto
ORIGINAL: menemenem
E det månge her inn på juli forume so kjenne kvarandre frå før ?
elle so ikkje bor so långt onda kvarandre ?
Trur ikkje ej kjenne noken her frå før... e her noken so bor i Ørsta / Volda område ??
Ej bor i Volda.... He bodd her i 6 år no..... E du fra Ørsta du?