Kjenne bevegelse

Babydream2022

Elsker forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Påskeliljene 2022 ❤️
Septemberskattene 2023
Har dere begynt å kjenne bevegelser? Jeg fikk spørsmål om dette for ei uke siden av jordmor. Men kan ikke si jeg kjenner til noen ting.
 
Jeg har følt at jeg har kjent noe, men mest sannsynlig er det vel bare tarmbevegelser :hilarious:
 
Jeg har følt at jeg har kjent noe, men mest sannsynlig er det vel bare tarmbevegelser :hilarious:
Her om dagen når jeg la meg sp følte jeg også noe som kjennes ut som bobler som sprekker på en måte. Men min konklusjon var også at det kun var tarmbevegelser, for har ikke kjent noe siden. Litt usikker på morkaka sin plassering også her, da den først lå på fremre vegg og plutselig lå den helt øverst så litt usikker på hva jeg skal tru
 
Kjente bevegelse fra ca 14+0, men ikke hver dag, og ikke systematisk. Er fjerdemann da, var ikke sånn med første ;)
 
Her kjenner jeg bevegelser innimellom. Kanskje en gang om dagen er jeg heldig. Fjerdemann da :)
 
Her om dagen når jeg la meg sp følte jeg også noe som kjennes ut som bobler som sprekker på en måte. Men min konklusjon var også at det kun var tarmbevegelser, for har ikke kjent noe siden. Litt usikker på morkaka sin plassering også her, da den først lå på fremre vegg og plutselig lå den helt øverst så litt usikker på hva jeg skal tru
Ja, er nok mest sannsynlig det så tidlig. Jeg er jo førstegangs, og da sies det vel at man kjenner det litt senere enn flergangsbruk. Og jeg vet jo heller ikke egentlig hvordan det kjennes ut :p Man blir jo mye mer obs på hva som skjer inni der nå, enn før graviditeten:laughing002 Morkaka mi ligger også på fremveggen, men mot høyre side, så jm sa på OTUL at jeg kanskje vil begynne å kjenne noe rundt uke 18-19 på venstre side:)
 
Ja, er nok mest sannsynlig det så tidlig. Jeg er jo førstegangs, og da sies det vel at man kjenner det litt senere enn flergangsbruk. Og jeg vet jo heller ikke egentlig hvordan det kjennes ut :p Man blir jo mye mer obs på hva som skjer inni der nå, enn før graviditeten:laughing002 Morkaka mi ligger også på fremveggen, men mot høyre side, så jm sa på OTUL at jeg kanskje vil begynne å kjenne noe rundt uke 18-19 på venstre side:)
Blir spennende å se når man kjenner noe, jeg venter nr 2. med første kjente jeg ikke noe før rundt uke 19 ish.
 
Jeg syns også avogtil jeg kjenner «noe» men veldig usikker på om det er babyen eller noe annet. Er heller ikke daglig.
 
Samme her. Kjenner noe av og til, men det kan like så godt være tarmer eller noe. Sist gang var jeg sikker på at det var babyen først i uke 19.
 
Ingen verdens ting, sluttet å kjenne ligament smertene kraftig om natten også (som forsåvidt er en bra ting :hilarious:)
 
Jeg har kjent babyen to ganger denne uka - er 14+4 i dag og kjente første gang på tirsdagen. Med første mann kjente jeg første bevegelse 13+4, men var da veldig usikker på om det faktisk var babyen men skjønte i ettertid at det var det. Denne gangen er jeg sikker fordi jeg kjenner igjen følelsen. Og det kjennes akkurat ut som tarm bevegelser, men det bare er på ett sted hvor tarmen ikke ligger, så med mindre anatomien min er veldig spesiell, så er jeg rimelig sikker på at det er babyen :hilarious:
 
Back
Topp