Kjenne bevegelse

Ja, siden uke 11 ca. Kjenner tydeligst på kveldene. Er 13+6 i dag med nr 3. Kjente ca like tidlig med de to første.
 
Er 17+1, kjenner ingeting. Har morkake på fremvegg, barn nr 3. har kjent i uke 16-17 med de to tidligere barna og da var den på fremvegg også.
 
Kjenner bittesmå boblinger i ny og ne. Uke 16+1. men om jeg klemmer forsiktig inn på den ene siden av livmoren får jeg ofte et skikkelig spark tilbake. Kjente dette første gang i uke 13 :)
 
Er 14 veker på vei md unge nr 2. Har tenkt at d er for tidlig å kjenna bevegelse ennå.
Fusste unge kjente eg bevegelse i veke 20. Kansje eg bør kjenna ekstra itte nå då.
E jo vanlig å kjenna tidligare viss en har unge frå før.
 
Hei dere som har kjent bevegelse før!
Jeg er 15+2 og i en uke nå har jeg kjent noe som kan minne om ett lemus-rykk, men bare en gang, i livmorsområdet. Er dette bevegelser fra fosteret eller er det bare en muskelrykning tror dere?
 
Jeg tror jeg har kjent det et par-tre uker allerede :) er 14+6 nå og det er barn nummer 3. :) først og fremst på kvelden når jeg har inntatt sofaen eller lagt meg sånn at jeg slapper av og ikke styrer med alt annet samtidig.
 
Kjenner nå, men kun om jeg ligger på magen. 18-+0. Morkake på fremre vegg☺️
 
Jeg venter nr. 3 nå, de første to gangene kjente jeg det vel rundt uke 17/18, hadde da morkaken på fremre vegg. Mistenker den er fremme denne gangen også, men har nok kjent en liten "dult" her og der fra uke 16 tror jeg. Er nå 18+5 og kjenner det mer klart nå :)
 
Dette er baby nr 2. Begynte å kjenne d for ca ei uke siden, er nå 17+6.. Og jeg kjenner det mer klart og oftere nå:joyful:forrige svangerskap hadde eg morkaken på fremsiden, og jeg kjente babyen veldig svakt hele svangerskapet, denne gang er den på bakrevegg og allerede nå kjenner jeg bevegelser tydeligere:smiley-bounce022
 
Kjenner daglig og flere ganger daglig :Heartred Veldig koselig og betryggende :) har også sett bevegelse fra utsiden hver kveld i det siste. 16+5 i dag
 
20+5, endelig begynt å kjenne. Ikke veldig ofte, men gjerne på kvelden eller midt på dagen. Kjenner faktisk tydeligst på utsiden når jeg holder hånda over..! Men lurer på om jeg har begynt å gkenkjenne litt ellers også. Morkake på fremre vegg.
 
Har hatt relativt harde spark i flere uker (20+3 i dag) nå, gruer meg til denne spreke jenta blir større inni her :laughing002 morkaka mi ligger også foran, så jordmor var imponert at sparkene var så harde allerede og at de som regel kan kjennes på utsiden
 
Back
Topp