Skjønner selv at dette høres litt uvirkelig ut, men! Jeg er 10+3 idag. Igår var jeg hos jordmor som ville lytte etter hjertelyden. Hun sa hun hørte babyen ved flere anledninger, men det var mye turning. Men, det som var så rart, var at hver gang hun sa hun hørte babyen, så kjente jeg et «dult». Altså dette er 3 barnet og jeg tror jeg klarer å skille. Men kan det virkelig være så tidlig? Jm sa det ikke var umulig, men veldig sjeldent så tidlig. Men hun reagerte like entusiastisk når jeg sa jeg kjenner dette idet hun sa hun hørte babyen kom «turnende» forbi
Skal sies at jeg hadde vært på ul like før å sett denne lille turneren og gyn sa at morkake lå ikke i veien for at jeg kunne kjenne noe litt tidlig, så lenge baby var sterk nok.
Det er iallfall veldig rart, men ligger hjemme på sofaen nå, helt i ro og kjenner de små «dultene» sporadisk
Skal sies at jeg hadde vært på ul like før å sett denne lille turneren og gyn sa at morkake lå ikke i veien for at jeg kunne kjenne noe litt tidlig, så lenge baby var sterk nok.Det er iallfall veldig rart, men ligger hjemme på sofaen nå, helt i ro og kjenner de små «dultene» sporadisk