Kjenne bevegelse?

Sol99

Betatt av forumet
Med første kjente jeg bevegelse i uke 20, morskake foran på magen.
Denne gangen er den ikke foran og kan sverge på at jeg kjenner bittesmå bevegelser :oops:
Erfaringen til folk som har fått flere?

Jeg kjente min første fra uke 13. Hun var plagsomt aktiv fra uke 15 og synlig på utsiden fra uke 17.

Tør ikke å si at jeg vet noe sikkert, men tror jeg har kjent noe, tre fire ganger :) er 13+4 :D

De tre forrige svangerskapene mine har jeg hatt morkaken på bakre vegg og har da kjent bevegelser tidlig. Tror det var rundt uke 13-14 med han minste (nå 4 år). Denne gangen er morkaken på fremre vegg så forventer da at det går noen uker til før jeg kan kjenne noe. Er 13+4 i dag.

Dette er mitt 5 svangerskap, og jeg er helt sikker på at jeg har kjent bevegelser i 2-3 dager. Jeg er 13+1 i dag:-)

Nå er jeg derimot helt sikker på at jeg kjenner bevegelser av og til ❤️ Riktig nok to dager siden siste, men det var visst ikke så rart, siden hun lå med ryggen til, og sparker inn mot min rygg :D

men så fantastisk når det skjer!! Uke 15+0 i dag

Jeg har smått kjent bevegelse siden uke 12 :) Dette er mitt 4.svangerskap, så er helt sikker på at det er babyen jeg kjenner, selvom det riktignok kan gå dager imellom hver gang :)

15+2 nå. er andregangs, og kjenner det kiler litt om kveldene når jeg ligger/sitter i ro.
Med førstemann begynte jeg i uke 18 ca.

Jeg har kjent bevegelse fra jeg var cirka 12+0 uker på vei, og nå som jeg er 14+0 kjenner jeg det veldig godt når lille sparker. I starten var det mest bevegelser som kjennes som sommerfugler og kiling, og noen få svakere spark i løpet av uken, mens nå er det sterkere spark og godt med vending inni der - kjenner godt at lille er våken midt på dagen (15) og sent på kvelden (23) :)
Andregangs her!

Kjent et par ganger svake bevegelser i uke 12, og det er mitt 4.svangerskap :joyful: Regner med at de kommer for fullt om et par uker:Heartred

Kjente tydelig spark for første gang i går! Mulig jeg har kjent noe før også, men ikke vært sikker. 16+5 og andre gangs.

Mine har forsterket seg og kjenner allerede en som er glad i å sparke oppover (og mistenker blære ofte)

14 uker på vei,og har kjent litt bevegelse i det siste. Spes etter ultralyd på mandag. Jordmor sa at morkaka var på baksiden å at det var nok derfor jeg kunne kjenne bevegelse så tidlig :love7

Jeg har kjent litt smått den siste uka, men har morkaken på fremre vegg. Kjenner absolutt mindre enn i tidligere svangerskap der morkaken var på bakre vegg.

Nå må vi og huske at lille har en fot på ca 1cm, og det er vanskelig å kjenne noe spark fra den .. ikke stress, det kommer når armer og ben er større:)

Jeg er snart 17 uker med nr 4. Kjent spark to ganger, men mange dager siden sist. Venter så veldig på at det skal bli daglig og mer. Morkake på bakre vegg

Jeg er snart 17 uker med nr 4. Kjent spark to ganger, men mange dager siden sist. Venter så veldig på at det skal bli daglig og mer. Morkake på bakre vegg
Samme her, venter så veldig og 17+1 nå og nr 4. Har såvidt kjent noe. Mente jeg kjente maaasse tidligere enn denne gabg, merkelig.

Back
Topp