Kjenne bevegelse

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Det er vel noen av dere som har begynt å kjenne bevegelse der inne nå? Hvordan kjennes det egentlig?

Jeg kjente plutselig noe for litt siden, akkurat som om noe strøk bortover inni magen. Ikke på steder hvor jeg har kjent ligamentsmerter tidligere. Nesten som om noen liksom "klødde" kjempemykt og sakte. Kan det ha vært den lille, eller har jeg kanskje bare luft i magen..?? :p

Kjentes ut som en liten fiskehale på en måte som sprella hos meg. [emoji23] nå kjennes det små dunk venstre høyre oppe og nede. Så han turner iallfall fælt. Men det var nok helt sikkert den lille ja [emoji7] [emoji178] er så kost når vi kjenner liv der inne [emoji4]

Har tenkt det samme flere ganger den siste uka!

Hvor langt er du?
Jeg er 17+0 etter menstermin i dag, 16+5 etter el-termin

Kjentes ut som en liten fiskehale på en måte som sprella hos meg. [emoji23] nå kjennes det små dunk venstre høyre oppe og nede. Så han turner iallfall fælt. Men det var nok helt sikkert den lille ja [emoji7] [emoji178] er så kost når vi kjenner liv der inne [emoji4]

Nå ble det liksom veldig mye her - men nå sitter jeg jo på nåler og kjenner etter plutselig da. ikke så mye fiskehale ennå, litt mykere her.

Ååhh, dette er spennende!

Spis litt sukker og legg deg på ryggen og kjenn etter i 5 - 10 min [emoji6] det hjelper alltid her hvis jeg lurer på om det er livat inni der [emoji1][emoji108] kanskje du kjenner noe da. Hvis ikke er det nok rett rundt hjørnet. Er du første gangs?

De første gangene kjentes det litt ut som hvis du stryker tunga borti innsiden av kinnet. Også litt mer som sommerfuglvinger, så mer som fiskehale (i mitt hodet slår i hvert fall fisken mye hardere med halen enn sommerfuglen flakser). Og nå har det blitt mye mer dult. Men det er veldig vanskelig å beskrive med ord, egentlig. Etterhvert også så er det dult, bevegelse, spark, hikking, det kjennes forskjellig ut.

Spis litt sukker og legg deg på ryggen og kjenn etter i 5 - 10 min [emoji6] det hjelper alltid her hvis jeg lurer på om det er livat inni der [emoji1][emoji108] kanskje du kjenner noe da. Hvis ikke er det nok rett rundt hjørnet. Er du første gangs?

Jepp, helt førstis.

Da skal jeg prøve det når jeg kommer hjem. Enn så lenge såpass uggen at søtsaker ikke er særlig ønskelig, men for dette skal jeg nok få det ned altså :)

Jeg tror jeg har kjent det tidligere, men på søndag var det ikke tvil om at jeg kjente den lille i magen[emoji7] Har kjent "spark" daglig siden søndag, hærlig følelse[emoji5] Er 17+3 i følge tul i uke 8 eller 17+6 i følge ultralyd forrige uke[emoji4]

De første gangene kjentes det litt ut som hvis du stryker tunga borti innsiden av kinnet. Også litt mer som sommerfuglvinger, så mer som fiskehale (i mitt hodet slår i hvert fall fisken mye hardere med halen enn sommerfuglen flakser). Og nå har det blitt mye mer dult. Men det er veldig vanskelig å beskrive med ord, egentlig. Etterhvert også så er det dult, bevegelse, spark, hikking, det kjennes forskjellig ut.

Den med tungen på innsiden av kinnet kan jeg relatere til. Åh, da er det kanskje Lillen jeg kjenner!!! Merker at det blir vanskelig å samle seg her på kontoret nå.. Snart så tårene triller :D

Jeg har kjent dult en stund, er 19+3. Jeg kjente aldri den fiskehalen, men det kan hende jeg ikke har vært helt obs på den og derfor ikke lagt merke til den. Følte det startet rett på dult rundt uke 17 en gang. Kjenner det spesielt godt når jeg legger meg på rygg på sofaen en liten stund etter jeg har spist :)

Begynt og kjenne daglig liv nå siden rett før helga egentlig! Fantayisk følelse og blir nesten litt rørt hver gang :-)

Jepp, helt førstis.

Da skal jeg prøve det når jeg kommer hjem. Enn så lenge såpass uggen at søtsaker ikke er særlig ønskelig, men for dette skal jeg nok få det ned altså :)
Kan også fungere med smeltet ost - tips jeg fikk at jm sist, når jeg ikke orket søte ting :)

Jeg tror jeg kjenner det av og til eller ganske ofte i det siste. Kjennes ut som noen poker meg inni magen [emoji23]. Kjente en akkuratt når jeg leste her og kvepper litt hver gang [emoji23]. Bare glad de blir sterkere så kanskje jeg får med meg alle [emoji4]

Er 16+2 (15+6) i dag og kjenner dikting. Nå har jeg kjent hver dag en uke :D
Før det var det bare som små prikk på en måte. Er andregangs :) er så deilig å kjenne de små dultene

Back
Topp