Kjenne bevegelse/spark

~Caritatem~

Elsker forumet
MayDay2021
Når kjente du spark for første gang i tidligere svangerskap? Og er det noen som kjenner noe allerede?

jeg er 13+5 og er temmelig sikker på at jeg kjenner jenta i magen. Ikke direkte spark, men bevegelse. Fikk dette bekreftet på UL, da jeg kjente det samtidig som vi så det på skjermen ♥️ Gleder meg vilt til de tydelige sparkene kommer ♥️

Når kjente du spark for første gang i tidligere svangerskap? Og er det noen som kjenner noe allerede?

jeg er 13+5 og er temmelig sikker på at jeg kjenner jenta i magen. Ikke direkte spark, men bevegelse. Fikk dette bekreftet på UL, da jeg kjente det samtidig som vi så det på skjermen ♥️ Gleder meg vilt til de tydelige sparkene kommer ♥️

Ja, jeg kjenner noe hver dag nå ❤️ Like langt som deg :)

Trodde/tror jeg kjenner men fikk vite på TUL at jeg har morkake foran så kommet til å ta tid før jeg kjenner noe :sorry: Så venter heller i spenning på noen skikkelige sparketak!

11 uker og noen dager og har kjent det nesten en uke alt. Fikk det bekreftet i dag da jeg så babyen sprelle samtidig som jeg kjente bevegelsen i magen. :love017 Morkake ligger lavt ved åpningen foreløpig.

Med første var morkaka framme så då kjente eg først noko i veke 20, men kjente lite gjennom heile svangerskapet.

med andre så kjente eg bevegelse fra veke 12-13, den gongen var morkaka på bakre vegg.

fikk vite i går at morkaka ligge foran så eg kjeme nok til å vera lenger på vei denne gongen før eg får kjent den lille.

Jeg kjente det rundt uke 20 i første svangerskap, og da var morkaken bak. Denne gang er morkaken foran, så det kan nok ta litt tid før jeg kjenner noe! Er i uke 14 nå, og gleder meg sånn til å kjenne spark igjen. Beste følelsen i verden!

Kjente i uke 18 med første, hadde morkaken framme. Har morkaken bak denne gang, og lurer på om jeg kjenner bevegelse.. er 12+0. Men usikker!

Ja, jeg er rimelig sikker på at jeg har kjent liv i 2-3 dager nå. Magisk følelse! 12 +0 i dag❤️

Back
Topp