Kjenne bevegelse/liv i magen

Vinterbabyx2

Betatt av forumet
Kjenner du liv i magen? Hvor langt på vei er du, og hvilket barn i rekken er dette (første barn, andre barn osv.)? :love2

Jeg venter mitt andre barn og er helt sikker på at jeg kjente spark/liv to ganger imens jeg skulle ta en hvil i dag. Kjenner igjen følelsen fra forrige gang, men jeg er bare 12+3 ~ så jeg blir så paff over om det kan stemme når det er så tidlig enda:oops: Har andre her kjent det så tidlig før?

Sniker fra februar, jeg kjente rundt uke 12 med første! :D Var ikke sikker før jeg var på OTUL og så at bevegelsene matchet med det jeg kjente

Har kjent det er par ganger siste uka. 12+5 nå og dette er tredje barn. Som små "popp" der hvor livmora er, noen ganger kjenner jeg noe rart inni der uten "popp"-følelsen. Den ene gangen kjente jeg det utapå magen, det synes jeg var tidlig da, men tarmaktiviteten kunne det ikke vært. Må ligge helt i ro og kjenne godt etter en stund for å kjenne noe (og ikke alltid jeg kjenner det), som regel midt på natta når jeg våkner og forsøker å sovne igjen, eller på morgenen. Morkaka ligger på bakveggen (det var visst positivt i følge jordmor at den ikke ligger foran på det gamle keisersnitt-arret)

Last edited:
Back
Topp