Kjendisparty

Brennlotto

Gift med forumet
Mailykke 2018
Vårspirene 2021
Jeg trenger hjelp!

Skal på kjendisparty på lørdag, men har enda ikke funnet noen jeg kan kle meg ut som [X(] Er ikke ute etter de som "alle" tar (Lady Gaga, Michael Jackson, Marilyn Manroe, Lara Croft o.l.) og det er viktig at folk kan se at det er kjendisen jeg kler meg ut som som kommer [8D] Jeg har brunt hår, litt lengre enn skuldrene.

Det er lov med både fiktive og ekte kjendiser [:)] Og jeg vet allerede av noen som skal være Carrie Bradshaw, Geri fra Spice Girls, Fred og Wilma Flintstone, Sandy fra Grease.

Tar også gjerne imot tips i hvordan jeg kan utføre utkledningen [:D][:D] Og helst at det skal være så billig som mulig.

Som Buffi

ORIGINAL: Buffi

Som Buffi

Det blir litt for "enkelt" hvis du skjønner, det er ingenting spesielt med henne som gjør at folk skjønner at jeg er hun ut i fra klær, sminke o.l. [8D] Men takk for tipset!

Brian johnson (vokalist acdc)! Hvor han har det velkjente kostymet - kortbukse, jakke og slips og den fine hatten[:D] Ta gjerne på horn og hale også[;)]

Takker for gode tips! [:D] Og dytter litt i håp om fler, hehe. 

ORIGINAL: **Emmeline**

Hva med Cheer? eller sporty spice? Björk?

Björk hadde vært skikkelig kult om jeg bare hadde hatt en svanekjole [;)][:D] Ang Sporty Spice så skal det allerede komme en Ginger Spice, og føler kanskje det blir litt rart om to av fem medlemmer kommer [8D]

shrek? [8D]

dette var meg på hollywoodfest - hadde fiona også, men hun ble syk før vi kom oss på festen... ikke quote bilde - fjernes plutselig...[8D]

ååå jeg kommer virkelig ikke på hva hun heter. men hun er relativt lett gjennkjennelig... svart HØYT hår og er ganske så shabby. litt fillete strømpis og trang kort topp er du der. ja åsså ganske så mørk sminke.

(aaaarg hva heter hun igjen da...)

ORIGINAL: ~kaos~ ååå jeg kommer virkelig ikke på hva hun heter. men hun er relativt lett gjennkjennelig... svart HØYT hår og er ganske så shabby. litt fillete strømpis og trang kort topp er du der. ja åsså ganske så mørk sminke. (aaaarg hva heter hun igjen da...)
Amy Winehouse?

ORIGINAL: Miss Claymore!

ORIGINAL: ~kaos~ ååå jeg kommer virkelig ikke på hva hun heter. men hun er relativt lett gjennkjennelig... svart HØYT hår og er ganske så shabby. litt fillete strømpis og trang kort topp er du der. ja åsså ganske så mørk sminke. (aaaarg hva heter hun igjen da...)
Amy Winehouse?

Stemmer[:D] takk takk...

Sveis på litt hår så er du klar! [8D] Alanis Morisette

Jeg synes du skal skaffe et nebb og gå som hun fra den første sesongen med Paradise Hotel som IKKE hadde tuklet med leppene sine. Noen som husker hva hun het?

ta ideen til trude ellerei, 8 dukker å trutmunn[:D] herlig[:D]

Janis Joplin! Hippiestil er alltid kult, runde briller og store fargerike kle[:D]

Back
Topp