Kjendisjakten!

~miluna~

Forumet er livet
Pia Haraldsen!! uæææææ kanke fordra henne! hun er kun kjent for å være kjent, slettes ingen ekte niese av Sonja! Er så lei av å se ansiktet hennes overalt i alle blader blæh! Den dama burde ta med seg ho Barbro å dra til en øy i langtvekkistan, slik at vi slipper å se dem på tv!!!! totalt idiotisk program, bare juks og fanteri! snyter folk for penger, er vel ingen som noen gang har vunnet en pen pengesum der?!? [:@][&:][>:] grr snerr !! *utblåsning**

Merkelig med det der.. Noen blir kjendiser uten noen spesiell grunn liksom.. Men det er ikke så vanskelig å bli "kjendis" i Norge heller da..
Men enig med deg- drittprogram [:'(]

Startet lik tråd for ei stund siden om akkurat det samme,så jeg er helt enig med deg,Miluna![:'(][;)][:@]

Kan heller ikke fordra trynet på ho Pia! Og den stemmen hennes! Og måten ho er på! Usj!![:'(] Gjør seg så til foran det kameraet! Sååå overdrevent veslevoksen![:'(]
Nei,ho er og blir fæl!!![&:]

Men det jeg reagerte mest på,var da de søkte etter en makker for Barbro. Søkte blant vanlige folk og oppfordret folk til å sende inn søknad. Så går det ei uke,og så blir det Pia!!! En kjendis fra før,og i tillegg fra kongefamilien! Lureri!!![:@]

Drittprogram!!

Ser ALDRI på det programmet, klarer ikke trynet på de begge. Blir rett og slett kvalm der de står å smiler så falskt og sluker ut penger fra folk....Usj[:'(][:'(] Og den stemmen til hun Pia er til å bli irritert av[:@][:@]

Hun sa jo selv i det siste SE & HØR at hun er norges svar på Paris Hilton. Herregud, hvem vil være henne, da? Hun er jo helt blåst.

Helt enig.
ORIGINAL: Cissi

Ser ALDRI på det programmet, klarer ikke trynet på de begge. Blir rett og slett kvalm der de står å smiler så falskt og sluker ut penger fra folk....Usj[:'(][:'(] Og den stemmen til hun Pia er til å bli irritert av[:@][:@]

ORIGINAL: bast

Vel vi i Norge må jo også ha en utgave av Paris Hilton[8|]

Hehe. sant det. Som jeg skulle NESTEN ha sagt det selv

Ja. Det er et totalt drittprogram. Barbro er jo megafæl, og Pia er total megafæl.

liker ingen av prodramlederne[:'(][:'(]
de er helt blæææh[:@]
pia står der å poserer som om det er ett modell program...
er det mulig...
ser sjelden på det men når jeg ser på det så ditter jeg og ler for meg selv...
de er jo så fjærne!!
hehehehe[:D][:D]

DESSUTEN,Så kan ikke pia sklia engelsk!!!HA!!!!

Hun har så gruuuuuuuusom stemme.. sitter jo en padde i halsen på hu jo!

Hun har så gruuuuuuuusom stemme.. sitter jo en padde i halsen på hu jo!

Haha![:D] Så enig!!![:D]

helt enig!! [:'(]
ORIGINAL: helen79

Hun sa jo selv i det siste SE & HØR at hun er norges svar på Paris Hilton. Herregud, hvem vil være henne, da? Hun er jo helt blåst.

ORIGINAL: helen79

Idiotkjærring, lille pia som skal liksom være så flott og fin, og så plumper hun ut med dette? Triste greier..... Hun ser ikke SÅÅ bra ut uansett. SÅ de skal ha en ny runde med Shopaholic (eller hva det heter..), er pinlig å se på. Hun har ikke så god peiling[:'(]

Når og hvor går det?

pjuuuuuk [:'(]

ORIGINAL: Tine_mor

Når og hvor går det?

På TV2 i ti-tia på morgenen..

Å ja......[8|][8|][8|] Hehe..... Vet ikke når det begynner, men de har begynt å sende reklame for det da[:D] *skylderpåammetåka*

Men ang shopaholic..Hun ene som var dommer der, hun var vel fæl hun.. Kjære vene. Verre enn Pia for å si det sånn.. [:D]

Back
Topp